آخرین اخبار
دبیر فرهنگی اتحادیه جامعه اسلامی گفت:

باید محتواهای جدیدی در قالب هنری ارائه داده شود.

دبیر فرهنگی اتحادیه گفت: باید محتواهای جدیدی در قالب هنری ارائه داده شود. هنر همواره یک ابزار بسیار تاثیرگذار در محیط‌های دانشگاهی ست. اما خلاهای زیادی که در این موضوع دائما دیده می‌شود، نبود محتوایی مناسب فرهنگ ایرانی اسلامی کشور، و نداشتن حرفی نو در این زمینه است.
اشتراک گذاری
20 آذر 1395
84 بازدید
کد مطلب : 165

به گزارش جادنیوز، فهیمه اثنی عشری دبیر فرهنگی اتحادیه گفت:با آگاهی بر انواع قالب‌های ارائه هنر در حیطه های مختلف فرهنگی، خصوصا حیطه تاثیرگذاری بر قشر دانشگاهی کشور، متاسفانه شاهد این مسأله هستیم که علاوه بر قالب مناسب، محتوای در خور آرمان‌های انقلاب اسلامی نیز موجود نیست.
وی گفت:برای تحقق روشنگری، به عنوان یکی از فلسفه های وجود تشکل‌های اسلامی در دانشگاهها؛ باید محتواهای جدیدی در قالب هنری ارائه داده شود. هنر همواره یک ابزار بسیار تاثیرگذار در محیط‌های دانشگاهی ست. اما خلاهای زیادی که در این موضوع دائما دیده می‌شود، نبود محتوایی مناسب فرهنگ ایرانی اسلامی کشور، و نداشتن حرفی نو در این زمینه است.
این فعال دانشجویی افزود: به همین مناسبت پیرو بیانات مقام معظم رهبری، و مصادیق صریح ایشان در دیدارهای دانشجویی، بر آن شدیم که فضای هنر انقلاب اسلامی را به همه دانشگاه‌ها تعمیم دهیم. به همین جهت برای عبور از پله اول، حسن شروع این امر را با پی ریزی مسابقه سرود دانشجویی “پژواک انقلاب” کلید زدیم. به این صورت است که دفاتر جامعه اسلامی دانشجویان دانشگاههای کشور با سه موضوع: سبک زندگی اسلامی، اقتصاد مقاومتی و دانشگاه اسلامی با محوریت تحقق عزت ملی گروه سرودی از دانشجویان دانشگاه خود تشکیل دهند.
نتایج این کار، در اولین جشنواره هنر انقلابی اتحادیه جامعه اسلامی دانشجویان در بهار ۱۳۹۶ داوری خواهد شد.

این مطلب بدون برچسب می باشد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *