آخرین اخبار
،دبیر جامعه اسلامی دانشگاه تربیت دبیر شهید رجایی:

خون دادن و خاک خوردن مردم خوزستان بی‌انصافی است

سید علی صالح پور ،دبیر جامعه اسلامی دانشگاه تربیت دبیر شهید رجایی در گفت و گو با فارس گفت:حق مردم به گردن مسئولین است؛ البته من از نیت درونی مسئولین خبری ندارم، اما همین که این همه کارهای غیر کارشناسی را می بینیم در تخصص برخی مسئولان شک می ‌کنیم. از مسئولین خواهشمندم تقوای خود را با پذیرش مسئولیت هایی که از توانشان خارج است، خدشه دار نکنند.
اشتراک گذاری
01 اسفند 1395
137 بازدید
کد مطلب : 284

به گزارش جادنیوز،سید علی صالح پور، دبیر جامعه اسلامی دانشجویان دانشگاه شهید رجایی در گفت‌وگو با خبرنگار دانشگاه خبرگزاری دانشجو، با اشاره به مطالبات تشکل ها از دولت و سازمان حفاظت محیط زیست برای ساماندهی وضعیت آلودگی هوای استان خوزستان بیان داشت: در این روزها مردمانی که یک روز نفس زنان در برابر آتش ایستادند تا نفس های این ملت قطع نشود امروز در ارزوی نفس کشدن هستند؛ به نظرتان بی انصافی نیست خون دادن و خاک خوردن؟

 

وی تصریح کرد: حق مردم به گردن مسئولین است؛ البته من از نیت درونی مسئولین خبری ندارم، اما همین که این همه کارهای غیر کارشناسی را می بینیم در تخصص برخی مسئولان شک می ‌کنیم. از مسئولین خواهشمندم تقوای خود را با پذیرش مسئولیت هایی که از توانشان خارج است، خدشه دار نکنند.

 

دبیر جامعه اسلامی دانشجویان دانشگاه شهید رجایی با بیان اینکه این گرد و غبارها ننتیجه مکیدن و خشک کردن آب این دیار است، اظهار داشت: شاید هدف از این کارها آبادانی ،کمک به همسایه ها  و شاید هم بهره برداری بوده است، اما اشتباه و بی تدبیری کردند. امید های مردم را خشکاندند. امید داریم که موضوع همین ها باشد، چون بی تدبیر بودن، بهتر از خیانت به مردم، خدمت به میز، خون مردم را گرفتن و هزینه‌ رانت کردن است.

این مطلب بدون برچسب می باشد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *