آخرین اخبار
به همت واحد فرهنگی اتحادیه:

اردوی فرهنگی-تربیتی از دانشگاه تا دانشگاه

با توجه به استفاده از پتانسیل تربیتی برگزاری یک اردو در فضای تشکیلات و مقابله با شبیخون فرهنگی از طریق معرفی الگوهای عینی، سالم و قابل دسترس دفاع مقدس و همچنین استفاده از قالب های متنوع برای ارائه محتواهای لازم برای دانشجویان انقلابی، یکی از دغدغه های اصلی واحد فرهنگی اتحادیه جامعه اسلامی دانشجویان وجود […]

اشتراک گذاری
02 اسفند 1395
92 بازدید
کد مطلب : 297

با توجه به استفاده از پتانسیل تربیتی برگزاری یک اردو در فضای تشکیلات و مقابله با شبیخون فرهنگی از طریق معرفی الگوهای عینی، سالم و قابل دسترس دفاع مقدس و همچنین استفاده از قالب های متنوع برای ارائه محتواهای لازم برای دانشجویان انقلابی، یکی از دغدغه های اصلی واحد فرهنگی اتحادیه جامعه اسلامی دانشجویان وجود اردویی را با محوریت تبیین دانشگاه اسلامی و تفهیم دانشجوی تراز انقلاب اسلامی لازم می داند؛ بر همین اساس اردوی فرهنگی تربیتی “از دانشگاه تا دانشگاه” را پی ریزی کرده ایم که به لطف خدا ۲۰ لغایت ۲۵ اسفند ماه برگزار خواهد شد.
شرکت کنندگان، دفاتر جامعه اسلامی دانشجویان سراسر کشور خواهند بود. لازم به ذکر است که مهلت ثبت نام اولیه تا ۵ اسفند و هزینه سفر ۵۰۰۰۰تومان خواهد بود. حداکثر ظرفیت اردو ۸۰ نفر آقا و ۸۰ نفر خانم است که سهمیه هر دفتر منوط به ارائه لیست اعضا در اولویت قرار می گیرند. امید که با الگوگیری حداکثری در فضای زنده نگه داشتن روحیۀ مجاهده در این عرصۀ جنگ فرهنگی و اقتصادی قدمی هر چند قلیل برداشته باشیم.

این مطلب بدون برچسب می باشد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *