آخرین اخبار

بی مهری مسئولین

کجاست دولتی که اولویتش اشتغال جوانان بود؟؟؟
اشتراک گذاری
08 آذر 1396
143 بازدید
کد مطلب : 446
بی مهری دولت و وزیران 
بسم تعالی 
کجاست دولتی که اولویتش اشتغال جوانان بود؟؟؟  مگر غیر از این بود که آقای رستمی معاون سازمان دهی جوانان در تاریخ ۴شهریور همین سال بیان کردند:در دولت دوازدهم مسئله جوان و اشتغال آن پیگیری خواهد شد و از اولویت های دولت تدبیر و امید است! آیا واقعا کسی پیگیراست؟!  شاید هم ۴سال زمان کمیست به گفته برخی ها. 
دانشجو وقتی از سوی مسئولین پیگیری نبیند خودش پیگیر میشود.
جامعه اسلامی دانشجویان دانشگاه الزهرا به عنوان تشکلی که نماینده دانشجوست بنا داشت   به مناسبت   روز دانشجو از وزیر کار و تعاون جناب آقای ربیعی برای پاسخ به سوالات دانشجو در زمینه اشتغال دعوت به عمل آورد اما متاسفانه با پیگیری های زود به هنگام که مسیولین وزارت  بعد از گذشت تقریبا  سه هفته انگار هنوز نامه دعوت را باز نکرده بودندو به قشردانشجو اهمیت نداده بودنددعوت ما بی پاسخ ماند  و با حضور در وزارت کار و پیگیری این مسئله با توهین های محترمانه ای از سوی مسئولین رو به رو شدیم،  حتی به موضوعات جالب تری هم دست یافتیم که به گفته یکی از کارکنان گویی با وجود چندین سال کار در وزارت هنوز وزرا رابه چشم خود ندیده است. مسئولین دانشجو را چه فرض کرده اند با پاسخ های این چنینی سعی برتاخیر در کارهایشان را دارند؟؟؟؟؟ 
اقای محترم توانایی و وقت کافی برای پاسخ گویی و رسیدگی به مشکلات  قشر جوان کشور را ندارید مسیولیت نپذیرید  پشت میز بیت المال مگس پراندن را که  همه  بلد هستند.  
در آخر صحبت با مسئولین حتی راضی شدیم برای حضور اقای ربیعی به دانشگاه آژانس گرفته و حق الزحمه ایشان را هم اهدا کنیم ولی متاسفانه به ما اجازه دیدن رد پای عبور وزیر در وزارت را هم ندادند و جالب تر آنکه در آخر به عدم موضع گیری  ما هم علیه مسئولین اشاره کردند و باز ما ماندیم و سوالات بی جواب مانده و برگزاری برنامه ای بدون حضور  مسئول.! 
در آخر باید به اقای روحانی گفت، آقای  رییس‌جمهور  مچکریم با انتخاب چنین وزاریی که به خواسته ها و نظرات مردم  توجهی ندارند و برای رفاه جامعه تلاشی نمیکنند و گویی فقط خودشان در این کشور زندگی میکنند و بس، البته جای تعجب نیست  از دولتی که جان ملت برایش ارزشی ندارد رفع  مشکل  اشتغال جوانان  توقع زیادی است.

این مطلب بدون برچسب می باشد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *