آخرین اخبار

تکرار بی تدبیری ها

بنام خداوندی که همه انسانها را یکسان آفرید
اشتراک گذاری
08 آذر 1396
121 بازدید
کد مطلب : 447
تکرار بی تدبیری ها 
بنام خداوندی  که همه انسانها را یکسان آفرید 
گاهی یک حرکت ،رفتار و گفتارمیتواند  چنان تاثیر ماندگاری در زندگی و ذهن مردم بگذارد  که سالیان از آن یاد کنند اما زمانی که این حرکت از جانب مسیولین باشد بیشتر در ذهن ها می‌ماند زیرا الناس علی دین ملوکهم. 
بی مهری ها،اشرافی گری ها و بی تدبیری ها است که فاصله بین مردم و مسیولان را زیاد میکند و اقایان بدانند این خوی اشرافی گری  بایک عذر خواهی حل نمیشود.  
ما خون ندادیم که در دولت مردانمان خوی اشرافی گری ببینیم، دولتی که افتخارش حضور حداکثری مردم در انتخابات بود، روزی خوی اشرافی گری اش را در دفاع از دختر مظلوم وزیر نشان داد و امروز در ورود شاهانه به خیمه های زلزله زدگان و این هاست که تکرار تاریخ را در ذهن تداعی میکند.
دولت مردانی که روزی وعده تدبیر و امید دادند حال باید تدبیر را برای آنها  معنا کرد چرا که معنای تدبیر را زمانی که مردم نیاز به هم دردی دارند پرداخت بیمه سوخته شده گان در قطار میدانند و امروز خود را قیم مردم زلزله زده برای ساختن مسکن نمیدانند، اوج هم دردیشان را گفت و گو با مجروحان زلزله زده در پرواز تهران کرمانشاه میدانندآنچه در این دولت میبینیم تکرار بی تدبیری هاست در صورتی که شعار تدبیرشان در بحبوحه ی انتخابات گوش فلک را کر کرده بود و این جاست که شاعر میفرماید :امیدوار بود آدمی به خیر کسان 
مرا به خیر تو امید نیست، شر مرسان

این مطلب بدون برچسب می باشد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *