آخرین اخبار
جامعه اسلامی دانشجویان دانشگاه کاشان

بیانیه به مناسبت ۹ دی ماه

امام خامنه ای:«فتنه معنانش این است که یک عده ای بیایند با ظاهر دوست و دشمن وارد میدان شوند,فضا را غبارآلود کنند؛در این فضای غبارآلود,دشمن حریص بتواند چهره ی خودش را پنهان کند,وارد میدان شود و ضربه بزند. حادثه 9 دی یک حادثه ماندنی در تاریخ ماست. این حادثه بایستی حفظ شود,بایستی گرامی داشته شود.»
اشتراک گذاری
09 دی 1396
148 بازدید
کد مطلب : 468
بسم الله الرحمن الرحیم
بیانیه جامعه اسلامی دانشگاه  کاشان به مناسبت ۹ دی:
امام خامنه ای:«فتنه معنانش این است که یک عده ای بیایند با ظاهر دوست و دشمن وارد میدان شوند,فضا را غبارآلود کنند؛در این فضای غبارآلود,دشمن حریص بتواند چهره ی خودش را پنهان کند,وارد میدان شود و ضربه بزند. حادثه ۹ دی یک حادثه ماندنی در تاریخ ماست. این حادثه بایستی حفظ شود,بایستی گرامی داشته شود.»
نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران همواره با تکیه بر ولایت فقیه و بصیرت ملت شریف ایران توانسته بر بسیاری از ناملایمات و ناگواری ها پیش رو فایق آید. تاریخ انقلاب گواه است که تهدیدها و تحمیل ها خللی در عزم راسخ ملت ایران و عهد مستحکم مردم با امام و شهیدان ایجاد نکرده است.
ملت ایران در ۹ دی در تجمع عظیم عاشورایی خود بار دیگر قدرت وحدت و همبستگی خود را به نمایش گذاشتند و نشان دادند که دنیای استکبار نمی تواند جمهوری اسلامی را از صراط مستقیم خود منحرف کند و از همه مهمتر بیانگر این بود که مردم مخلص و انقلابی ایران با واژه جنگ نرم آشنایی کامل دارند.این حماسه بزرگ صحنه تجلی دین مداری ملت سرافراز و موقعیت شناس ایران بود که دشمنان این ملت را مأیوس کرد و نشان داد که انقلاب اسلامی ایران ریشه در عاشورای حسینی دارد.این روز بزرگ صحنه تبلور و عینیت یافتن وفاداری و حمایت مردم از نظام بود.
فنته سال ۸۸ نتیجه سال ها برنامه ریزی دقیق نظام استکبار بود که به منظور وارد کردن ضربه نهایی بر پیکر انقلاب بود که نتیجه ای جز شکست نداشت و نظام سلطه و طراحان فتنه را مبهوت کرد.مردم ولایت مدار ایران اسلامی از فتنه خطرناک ۱۳۸۸ سربلند بیرون آمدند اما ملت با بصیرت ایران باید به خاطر داشته باشد که فتنه های آینده به مراتب پیچیده تر,گسترده تر و با برنامه ریزی دقیق تر اعمال خواهد شد.نظام استکبار وکسانی که در داخل از این گونه اقدامات حمایت می‌نمودند وچهره کریه خود را در پوشش‌های دیگری پنهان نموده‌اند و مطمئنا در صورت پیدا نمودن فرصت مجدد لحظه‌ای از فتنه‌انگیزی دیگری علیه ملت ایران دریغ نخواهند کرد.
جامعه اسلامی دانشجویان  دانشگاه کاشان با گرامیداشت سالروز حماسه ۹ دی,ضمن تجدید بیعت با مقام معظم رهبری, آمادگی کامل و قاطع خود را برای حضور فعال در تمامی عرصه ها به منظور دفاع از انقلاب اسلامی  و دفع توطئه فتنه گران داخلی و خارجی ا
جامعه اسلامی دانشجویان 
دانشگاه کاشان 

این مطلب بدون برچسب می باشد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *