آخرین اخبار

قدردانی دبیرکل جامعه اسلامی دانشجویان از پزشکان و پرستاران برای مبارزه با کرونا

دبیرکل اتحادیه جامعه اسلامی دانشجویان با اشاره به شیوع ویروس کرونا در برخی مناطق کشور گفت: در شرایط کنونی باید قدردان زحمات و از خودگذشتگی پرستاران، پزشکان و نیروهای درمانی که در خط مقدم مبارزه با کرونا هستند، باشیم.
اشتراک گذاری
08 اسفند 1398
109 بازدید
کد مطلب : 1002

محمد زادمهر دبیرکل اتحادیه جامعه اسلامی دانشجویان با اشاره به شیوع ویروس کرونا در برخی مناطق کشور گفت: این بیماری چیزی نیست که تنها ایران را درگیر کرده باشد و هم اکنون بسیاری از کشورهای مختلف جهان درگیر این بیماری هستند.

این فعال دانشجویی اظهار داشت: با توجه به اینکه در کشورهای زیادی این ویروس وجود دارد این احتمال وجود داشت که به ایران هم سرایت کند و الان آنچه مهم است این است که ما در این شرایط و در این مقطع زمانی برای پیشگیری و کنترل این ویروس چه رفتاری داشته باشیمِ.

زادمهر ادامه داد: ما ضمن اینکه باید آموزش‌های همگانی و عمومی به مردم بدهیم باید تلاش کنیم آرامش روانی جامعه به هم نخورد و کسی هم به این ویروس مبتلا نشود.

 دبیر کل اتحادیه جامعه اسلامی دانشجویان دانشجویان گفت: اگر در مواردی هم افرادی به این بیماری مبتلا شده‌اند کادر پزشکی و درمانی کشور به موقع موارد بهداشتی و موارد درمانی را برای بیماران انجام دادند و خدا را شکر در خبرها گفته شد ‌که نزدیک به ۵۰ نفر از افرادی که مبتلا شده بودند بهبود پیدا کردند و مرخص شدند‌ و این روند همچنان هم ادامه دارد.

وی افزود: در این مقطع زمانی که ضد انقلاب دارد از شیوع این بیماری سوء استفاده می کند و تلاش دارد در دل مردم ترس و وحشت ایجاد کند باید از تمام نیروهای درمانی، پرستاران و پزشکان که بدون توجه به شایعات به صورت شبانه‌روزی تلاش می‌کنند و در خط مقدم برای نجات جان مردم قرار دارند تقدیر کرد.

 زادمهر گفت: همچنین باید درگذشت یکی از  پرستاران خانم جوان که برای مبارزه با کرونا جانش را از دست داد را هم تسلیت گفت، این حادثه تلخ واقعا موجب ناراحتی همه ما شد.

وی اظهار داشت: پرستاران و پزشکان ما که در این شرایط برای نجات هموطنان تلاش می‌کنند سربازان وطن هستند و تحت حمایت همه مردم قرار دارند و ما هم قدردان زحمات آنها هستیم و انشالله که همه با هم با این بیماری مبارزه می‌کنیم و این بیماری را شکست می‌دهیم.

وی گفت: انشالله بعد از شکست این بیماری و ریشه‌کن شدن آن باید از تمام نیروها، پرستاران و پزشکانی که امروز در حال مبارزه با این بیماری هستند، قدردانی و تجلیل ویژه شود.

واحد روابط عمومی

اتحادیه جامعه اسلامی دانشجویان

این مطلب بدون برچسب می باشد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *