آخرین اخبار
واکنش دانشجویان دانشگاه آزاد اسلامی قم

محکومیت اقدام گستاخانه رییس جمهور هتّاک آمریکا

جامعه اسلامی دانشجویان، بسیج دانشجویی ، هیئت ها و کانونهای دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی استان قم طی بیانیه ای اقدام گستاخانه رییس جمهور هتّاک آمریکا را محکوم کردند.
اشتراک گذاری
20 اردیبهشت 1397
76 بازدید
کد مطلب : 526
بسم الله الرحمن الرحیم
بیانیه جامعه اسلامی دانشجویان، بسیج دانشجویی ، هیئت ها و کانونهای دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی استان قم در محکومیت اقدام گستاخانه رییس جمهور هتّاک آمریکا
«ملت عظیم‌الشان ایران اسلامی!
رییس‌جمهور گستاخ آمریکا ، برخلاف قواعد بین‌المللی از برجام خارج شد و نشان داد دولت آمریکا، رژیم صهیونیستی و برخی مرتجعین عرب و منافقین در یک جبهه علیه ملت ایران قرار دارند. در فریب و نیرنگ آمریکایی‌ها همین بس که از روز اول بعد از امضاء نه تنها به برجام عمل نکردند بلکه بر حجم تحریم‌ها و مصادره اموال ایران و اخلال در روابط اقتصادی و سیاسی جمهوری اسلامی ایران با دیگر کشورها ظاهر شدند. آمریکا هیچگاه در برجام نبود که امروز از برجام خارج شود، نه آن زمانی که تحریم‌های شکننده به قول خودشان وضع کردند، نه زمان برجام و پسابرجام که هیچ اتفاق جدیدی نیفتاد تا از آن رونمایی کنند. 
جمهوری اسلامی ایران همواره ضمن تاکید بر صیانت از حقوق هسته‌ای خود بر عنصر دیپلماسی و تعامل با دنیا تاکید کرده است و در این عرصه یک بار دیگر اعتقاد ملت ایران و امام راحل و رهبر فرزانه انقلاب مبنی بر غیر قابل اعتماد بودن آمریکا،  اثبات شد که او شیطان بزرگ است. وشیطان قابل اعتماد نیست (إِنَّ الشَّیْطانَ لَکُمْ عَدُوٌّ فَاتَّخِذُوهُ عَدُوًّا – فاطر۶)
امروز این بی‌اعتمادی از مرزهای ایران اسلامی عبور کرده و بر دیرباوران عرصه جهانی نیز ثابت شده است که آمریکا حتی قواعد بین‌المللی را نیز بر نمی‌تابد.
کار ترامپ جنگ روانی است، آنها فکر می‌کنند با ایجاد التهاب و ایجاد فضای یأس و ناامیدی و دو قطبی‌سازی‌های کاذب می‌توانند به توهمات خود در باره براندازی، جامه عمل بپوشانند. بوی کبابی که منافقین به مشام ترامپ و بولتون رسانده‌اند خیالی بیش نیست. منافقین در عمیات مرصاد آن توهمات خودشان را تجربه کرده‌اند و علی‌القاعده باید از توهم بیرون آمده باشند
زیرساخت‌های اقتصادی ایران، ظرفیت‌های عظیم خدادادی و نیز نیروهای جوان و کارآزموده و مجرب و کارگران و کشاورزان و نیروی عظیم پای کار انقلاب اسلامی اجازه نمی‌دهند که تحریم‌ها در کشور اثر تعیین کننده داشته باشد. انقلاب اسلامی از اول تاکنون مورد تحریم اقتصادی بوده و تاکنون این فشارها و تحریم‌ها اثرگذار نبوده است.
   
ما دانشجویان بیدار وبصیر در کنار ملت بزرگ کشورمان با دقت رفتار کشورها را رصد می‌کنیم و بی‌تردید، مطا لبه ی اقدامی متقابل و تصمیمی قاطع،  مبتنی بر اصول حاکم بر سیاست خارجی یعنی عزت، حکمت و مصلحت و منافع ملی و قانونی را  از مسئولین،  خواستاریم . 
دانشجوی انقلابی معتقد است دل بستن به اروپا برای تداوم برجام یک توهم است. اروپا منافع مناسبات خود با آمریکا را رها نمی‌کند. ما همان پاسخی که به آمریکا دادیم باید به اروپا هم بدهیم. 
رئیس‌جمهور آمریکا حرف‌های سخیف و سبکی زد. شاید بیش از ۱۰ دروغ در حرف‌های او بود. هم نظام را تهدید کرد، هم ملت را که چنین و چنان می‌کنم. 
وما نیز به تأسّی از رهبر فرزانه و شجاع خود با صدای رسا می گوییم:    آقای ترامپ! شما غلط می‌کنید. 
رهبرا !
مادانشجویان دانشگاه آزاداسلامی قم  نیز به این کشورهای مستکبر و دروغگو اعتماد نداریم و در دفاع از آرمانهای نظام جمهوری اسلامی تا آخر ایستاده ایم و اجازه یاوه گویی و اظهار نظر سخیف را به هیچ بیگانه ای نخواهیم داد.
وبه مسئولین ودولتمردان کشورمان نیز اعلام میکنیم که هرکس بخواهد به عزت و غرور ملی ما لطمه بزند همانگونه که اورا برسر کار آوردیم ، او را کنار خواهیم زد و در این موضوع با هیچ کس پیمان برادری نبسته ایم. 
خط قرمز ما آرمانهای امام راحل ( رضوان الله تعالی علیه ) ورهبر فرزانه انقلاب است و مسیر ما مسیر شهداست . وخط ما خط حزب الله است .  وبه راستی که ((انّ حزبَ اللهِ هم الغالبون.))
والسلام علی عبادالله الصالحین و لعنه الله علی اعداءالله الی یوم الدین
 
جامعه اسلامی دانشجویان 
بسیج دانشجویی 
کانون دانشجویی سایه های جدید 
کانون دانشجویی نجم الثاقب
کانون دانشجویی هلال احمر
کانون دانشجویی شاخص
کانون دانشجویی سوره 
کانون دانشجویی تدبیر 
کانون دانشجویی نفحات 
کانون دانشجویی اندیشه ی طهر

این مطلب بدون برچسب می باشد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *