آخرین اخبار

برگزاری طرح جلسات مجازی با مسئولان توسط جامعه اسلامی دانشجویان

دبیر تشکیلات اتحادیه جامعه اسلامی دانشجویان گفت: با شیوع ویروس کرونا در کشور و لغو مجامع و برنامه های این اتحادیه، طرح جلسات مجازی با مسئولان را از ابتدای فروردین ماه 1399 آغاز کرده ایم.
اشتراک گذاری
27 فروردین 1399
130 بازدید
کد مطلب : 1029

توحید تقی‌زاده دبیر واحد تشکیلات و امور شهرستان های اتحادیه جامعه اسلامی دانشجویان گفت: مطالبه‌گری به این معناست که افراد جامعه با تعامل سازنده بتوانند مطالبات واقعی خود را به یک خواست عمومی تبدیل کرده و بدین ترتیب نهاد های مسئول را وادار به واکنش منطقی کنند با وجود این تعریف و شرایط موجود مسئولیت دانشجویان به عنوان موذنان جامعه سخت تر از قبل شده و انتظارات از این قشر فرهیخته بخصوص در حوزه دانشگاهی نیز بیشتر شده است.

وی ادامه داد: اتحادیه جامعه اسلامی دانشجویان نیز همیشه در تلاش بوده با روش های مختلف اعم از برگزاری مجامع و نشست های مختلف به وظیفه خود یعنی مطالبه گری جامه عمل بپوشاند. اما با شیوع ویروس کرونا در کشور و لغو مجامع و برنامه ها، اتحادیه تصمیم به شیوه جدیدی برای مطالبه گری گرفته است. این طرح تحت عنوان، طرح جلسات مجازی با مسئولان از ابتدای فروردین ماه ۱۳۹۹ آغاز شده است.

این فعال دانشجویی گفت: بدین صورت که دفاتر ذیل این اتحادیه به عنوان بزرگترین اتحادیه دانشجویی کشور به ۴ گروه، دفاتر جامعه اسلامی دانشجویان ذیل وزارت علوم، تحقیقات و فناوری، دفاتر جامعه اسلامی دانشجویان ذیل وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی، دفاتر جامعه اسلامی دانشجویان در دانشگاه های آزاد اسلامی کشور و دفاتر جامعه اسلامی دانشجویان ذیل دانشگاه های فرهنگیان سراسر کشور تفکیک شد.

وی تصریح کرد: در مرحله بعدی گروه های جداگانه در یکی از پیام رسان ها ایجاد شده و مسئولین مربوطه به هریک از این دفاتر به این گروه ها اضافه و به پرسش های دبیران دفاتر جامعه اسلامی دانشجویان پاسخ می دهند.

دبیر واحد تشکیلات و امور شهرستان های اتحادیه جامعه اسلامی دانشجویان گفت: در همین راستا در بخش اول این طرح، دفاتر جامعه اسلامی دانشجویان ذیل وزارت علوم، جلسه اول با حضور را با حضور دکتر غفاری معاون فرهنگی و اجتماعی وزارت علوم، مهندس عسکری مدیرکل فرهنگی وزارت علوم و آقای ماجد مسئول تشکل های اسلامی وزارت علوم و جلسه دوم با حضور جناب آقای عباسی مهر مدیرکل سیاسی نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه ها برگزار شد.

تقی‌ زاده تصریح کرد: در دفاتر جامعه اسلامی دانشجویان ذیل وزارت بهداشت هم جلسه اول با حضور آقای عباسی مهر مدیرکل سیاسی نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه ها و جلسه دوم با حضور جناب آقای وهاب زاده مشاور وزیر بهداشت برگزار شد.

وی گفت: در دفاتر جامعه اسلامی دانشجویان در دانشگاه های آزاد اسلامی کشور هم جلسه اول با حضور آقای عباسی مهر مدیرکل سیاسی نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه ها و جلسه دوم با حضور آقای اسکندری قائم مقام دبیرکل هیئت موسس دانشگاه آزاد اسلامی برگزار شد.

این فعال دانشجویی تاکید کرد: در دفاتر جامعه اسلامی دانشجویان ذیل دانشگاه‌های فرهنگیان سراسر کشور هم  جلسه اول با حضور دکتر محمدی معاون فرهنگی و اجتماعی سازمان مرکزی دانشگاه فرهنگیان و دکتر کاوه مدیرکل اجتماعی این دانشگاه و جلسه دوم هم با حضور آقای عباسی مهر مدیرکل سیاسی نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه ها برگزار شد.

وی گفت: با برگزاری این ۸ جلسه بخش اول این طرح به پایان رسید و بزودی نیز با برنامه ریزی صورت گرفته بخش دوم سلسله جلسات مطالبه گری مجازی از مسئولان آغاز خواهد شد.

اتحادیه جامعه اسلامی دانشجویان

واحد روابط عمومی

این مطلب بدون برچسب می باشد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *