آخرین اخبار
جامعه اسلامی قزوین:

کانون بازنشستگان را دروازه انتخاب استاندار نکنید

جامعه اسلامی دانشجویان دانشگاه بین‌المللی امام خمینی (ره) قزوین در نامه‌ای به وزیر کشور خواستار انتصاب استاندار جوان برای این استان شد.
اشتراک گذاری
02 آبان 1397
116 بازدید
کد مطلب : 638

به گزارش خبرنگار گروه دانشگاه خبرگزاری آنا، جامعه اسلامی دانشجویان دانشگاه بین‌المللی امام خمینی (ره) قزوین در نامه‌ای به وزیر کشور خواستار انتصاب استاندار جوان برای این استان شد.

در ابتدای این نامه آمده است: نظر به تصویب قانون منع به‌‌کارگیری بازنشستگان در دستگاه‌های دولتی و تأیید نهایی در شورای  نگهبان  و تأکید دادستان کل کشور مبنی بر اجرای شفاف و بدون اغماض قانون مذکور، نکاتی چند به حضورتان عرض می‌شود. امید که شنیده شده و کارگشا افتد: انتصاب مدیریت ارشد استان قزوین با وجود جمعیت غالب جوان، به گونه‌ای بوده که گویی فردی از کانون بازنشستگان (با قریب ۷۰ سال) بر کرسی مدیریت استان جلوس کرده که خروجی بی‌مهری آن را می‌توان در تعطیل و یا نیمه‌تعطیل بودن شهرک‌های صنعتی و بنگاه‌های تولیدی استان دانست.

در ادامه عنوان شده است: متأسفانه با گذشت تقریباً شش سال از دولت تدبیر و امید شاهد به‌‌کارگیری سه استاندار در قزوین بوده‌ایم که انتصاب برخی نه براساس شایستگی، که به ادعای برخی تحلیل‌گران سیاسی بیشتر براساس حساب و کتاب‌های سیاسی و وابستگی به قدرت صورت گرفته است. 

جامعه اسلامی دانشجویان دانشگاه بین‌المللی امام خمینی (ره) آورده است: قزوین با ظرفیت‌های بالقوه و بالفعل فراوان سیاسی، اجتماعی، فرهنگی و اقتصادی عرصه‌ای را فراهم آورده که اداره‌اش نه از عهده هرکس، که از مرد میدان این عرصه بر خواهد آمد در این زمینه قزوین در قله بوده و از غنای نیروی انسانی مدیر و ‌مدبر برخوردار است که در به‌کارگیری استاندار جدید پیشنهاد می‌شود ضمن جوانگرایی، بومی بودن مدیر را نیز به بهترین نحو ممکن مدنظر قرار دهید.

در پایان آمده است: جامعه اسلامی دانشجویان دانشگاه بین‌المللی امام خمینی(ره) متشکل از جوانان فعال، مؤمن و انقلابی با توجه به ضرورت اجرای قانون منع به‌کارگیری بازنشستگان در کشور و خاصه تأکید بر اجرای هرچه سریع‌تر آن در استان قزوین، آمادگی خود را برای تشریح بیشتر نظرات کارشناسانه در مورد انتصاب استاندار جدید قزوین اعلام می‌کند.

این مطلب بدون برچسب می باشد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *