آخرین اخبار
رضا قلعه نوی در گفتگو با خبرنگار گروه دانشگاه خبرگزاری آنا

دشمنان اسلام مانع از گسترش ایدئولوژی اسلام در نیجریه می‌شوند

دبیر واحد بین‌الملل اتحادیه جامعه اسلامی دانشجویان گفت: دشمنان مانع گسترش ایدئولوژی اسلام در نیجریه به‌عنوان موفق‌ترین مقصد انقلاب اسلامی در آفریقا می‌شوند.
اشتراک گذاری
16 آبان 1397
125 بازدید
کد مطلب : 647

رضا قلعه نوی در گفتگو با خبرنگار گروه دانشگاه خبرگزاری آنا،‌ اظهار کرد: صحنه دلخراش حمله به مسلمانان و شیعیان کشور نیجریه که منجر به کشته و مجروح شدن تعداد زیادی از برادران و خواهران مسلمان ما شده، موجب تأسف و تأثر عمیق گردیده است.

وی افزود: این جنایت عظیم که با هدف ایجاد تفرقه و اختلاف بین پیروان مذاهب اسلامی و توطئه‌ای حساب شده است نتیجه‌ای جز خدمت به منافع نامشروع رژیم صهیونیستی ندارد. 

دبیر واحد بین‌الملل اتحادیه جامعه اسلامی دانشجویان عنوان کرد: بعد از گذشت ۳۹ سال از وقوع انقلاب اسلامی مردم بسیاری از کشورها با مکتب اهل‌بیت(ع) به‌عنوان ایدئولوژی انقلاب اسلامی آشنا شده‌اند و نیجریه که پرجمعیت‌ترین کشور آفریقا و موفق‌ترین مقصد انقلاب اسلامی در بین کشورهای قاره سیاه بوده است چشم طمع دشمنان اسلام را به دنبال داشته تا مانع از گسترش این ایدئولوژی شوند.

قلعه نوی ادامه داد:‌ نیجریه کشوری با حدود ۱۷۰ میلیون نفر جمعیت که ۴۰ درصد آن را مسیحیان و ۵۰ درصد را مسلمانان سنی مذهب تشکیل می‌دهند و هم‌اکنون حدود ۱۰ میلیون نفر از مسلمانانی که به برکت تبلیغات شیخ ابراهیم زکزاکی، طرفدار انقلاب اسلامی و مذهب جعفری شده‌اند برای رژیم صهیونیستی و آمریکا خوشایند نیست.

وی تصریح کرد: شیخ ابراهیم زکزاکی تحت تأثیر انقلاب اسلامی ایران و امام خمینی(ره) از مذهب مالکی به شیعه اثنی عشری تغییر مذهب داده و با مجاهدت‌های شبانه‌روزی‌اش موفقیتی عظیم برای اسلام رقم زده است. 

دبیر واحد بین‌الملل اتحادیه جامعه اسلامی دانشجویان  خاطرنشان کرد: اعضای جامعه اسلامی دانشجویان، بزرگ‌ترین اتحادیه دانشجویی کشور این حمله وحشتناک را محکوم می‌کند و از مجامع بین‌المللی، منطقه‌ای، ملی و محلی خواستاریم تا برای آزادی شیخ ابراهیم زکزاکی دبیرکل جامعه اسلامی نیجریه از تلاش‌های خود دریغ نکنند.

قلعه نوی اظهار کرد: با اینکه مطلع هستیم این جنایات با برنامه‌ریزی رژیم منحوس صهیونیستی و همراهان آنان ترتیب داده شده تا اسلام‌هراسی را ترویج دهند و از گرویدن روز‌افزون آزاد مردان و زنان دنیا جلوگیری کنند؛ اما به حول و قوه الهی پرچم اسلام روز به روز خواهد درخشید و سایه اسلام ناب محمدی بر ملت‌های جهان سایه خواهد افکند.

روابط عمومی

اتحادیه جامعه اسلامی دانشجویان

این مطلب بدون برچسب می باشد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *