آخرین اخبار
مهدی‌پور:

برنامۀ مهندسی‌شده شأن جنبش دانشجویی را از بین می‌برد

دبیرکل اتحادیه جامعه اسلامی دانشجویان در جلسه با معاون وزیر علوم گفت: برنامه مهندسی‌‌شده روز دانشجو با حضور رئیس‌جمهور شأن جنبش دانشجویی را از بین می‌برد.
اشتراک گذاری
03 آذر 1397
57 بازدید
کد مطلب : 692

محمدامین مهدی‌‌‌پور در گفتگو با خبرنگار حوزه تشکل‌های دانشجویی گروه دانشگاه خبرگزاری آنا، درباره جلسه اعضای اتحادیه جامعه اسلامی دانشجویان با محمدرضا غفاری معاون وزیر علوم گفت: در این جلسه دغدغه‌های تشکل‌های دانشجویی مطرح و انتقاداتی در خصوص مهم‌ترین مسائل تشکل‌ها مطرح شد.

وی با اشاره به انتقادات مطرح‌شده در خصوص  نحوه هزینه‌‌کرد بودجه‌های فرهنگی، وضعیت حجاب و عفاف و اقدامات سیاسی برخی از معاونت‌های فرهنگی دانشگاه‌ها، افزود: از سوی اعضای اتحادیه جامعه اسلامی دانشجویان، پیشنهاد تشکیل یک مجموعه مشاوره‌ای متشکل از اعضای ادوار و فعلی جنبش دانشجویی داده شد که معاون وزیر علوم از این پیشنهاد استقبال کرد و گفت که این موضوع را پیگیری می‌کند.

دبیرکل اتحادیه جامعه اسلامی دانشجویان با بیان گلایه‌های صورت‌گرفته به معاون وزیر علوم در خصوص نحوه برگزاری روز دانشجو در سال گذشته تصریح کرد: در جلسه با معاون وزیر علوم گلایه‌هایی درباره برنامه روز دانشجو و جلسه رئیس‌جمهور با فعالان تشکل‌های دانشجویی مطرح و گفته شد که برنامه ۱۶ آذر سال گذشته کاملاً مهندسی برگزار شد.

وی ادامه داد: برنامۀ مهندسی‌‌شده روز دانشجو با رئیس‌جمهور در سال گذشته، شأن جنبش دانشجویی را از بین برد و این برنامه مورد دلخواه و رضایت تشکل‌های دانشجویی نبود.

مهدی‌پور با اشاره به اینکه برنامۀ مهندسی‌شده با رئیس جمهور شأن جنبش دانشجویی را از بین می‌برد، افزود: معاون وزیر علوم در این جلسه گفت که امسال قول داده‌ شده تا برنامه‌ریزی‌ها برای برگزاری مراسم روز دانشجو با حضور رئیس‌جمهور بهتر از قبل باشد و اتفاقات سال گذشته دیگر تکرار نشود.

روابط عمومی

اتحادیه جامعه اسلامی دانشجویان

این مطلب بدون برچسب می باشد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *