آخرین اخبار
روایت مهدی پور از دیدار دانشجویان با رئیس رسانه ملی

اظهارات علی عسگری در مورد تعداد بازنشستگان صداوسیما/ برنامه من و شما را جمع کردیم

دبیرکل اتحادیه جامعه اسلامی دانشجویان گفت: در دیداری که با رئیس رسانه ملی داشتیم آقای علی‌عسکری گفت، تنها ۲۰ نفر به عنوان استثناء از میان بازنشستگان در سازمان باقی ماندند که بعد از ۲۲ بهمن به تدریج این تعداد هم بازنشسته خواهند شد.
اشتراک گذاری
14 آذر 1397
113 بازدید
کد مطلب : 706

محمدامین مهدی‌پور دبیرکل اتحادیه جامعه اسلامی دانشجویان در گفت‌وگو با خبرنگار سیاسی خبرگزاری فارس، با اشاره به برگزاری جلسه نمایندگان اتحادیه‌های دانشجویی با رئیس رسانه ملی گفت: در این جلسه یکی از مباحثی که توسط ما بیان شد، در رابطه با باقی ماندن تعدادی از بازنشستگان در صدا و سیما بود و از آقای علی عسگری در این رابطه انتقاد کردیم و به ایشان گفتیم چرا با وجود وضع قانون شما خواسته‌اید که تعدادی از مسئولان بازنشسته در صدا و سیما باقی بمانند؟ 

وی ادامه داد: ما از آقای علی عسگری خواستیم که بگویند تا کی قرار است این تعداد افراد بازنشسته در رسانه ملی باقی بمانند، همچنین گفتیم قانون برای همه یکی است و باید درست اجرا شود مخصوصا رسانه ملی که باید مطالبه‌گر این قانون باشد، با عدم اجرای آن دستش بسته خواهد شد. 

مهدی‌پور تأکید کرد: آقای علی عسگری در این رابطه به ما گفت که حدود ۲۲۰ نفر داشتیم که مشمول این قانون می‌شدند،  ۲۰۰ نفر از آنها بازنشسته شدند و تنها ۲۰ نفر باقی ماندند که به آنها احتیاج داشتیم و بعد از ۲۲ بهمن به تدریج این تعداد هم بازنشسته خواهند شد. 

وی ادامه داد: یکی از سؤالات دیگری که از رئیس رسانه ملی پرسیدیم این بود که چرا صدا و سیما به روز در مسائل کشور وارد نمی‌شود؟ و گفتیم اگر چنین چیزی ادامه پیداکند، مردم برای دریافت اخبار از تحلیل‌های غلط رسانه‌های معاند و خارجی استفاده می‌کنند که آقای علی عسگری گفت اگر ما در موضوعی مانند اغتشاشات دی‌ماه وارد نشدیم به این دلیل بود که شورای عالی امنیت ملی و رئیس‌جمهور مخالف بودند اما در ادامه اطلاع‌رسانی را انجام دادیم. 

مهدی‌پور ادامه داد: در این جلسه در مورد بازیگران سینمایی که در تلویزیون به کار گرفته می‌شوند هم صحبت کردیم و گفتیم باید شخصیت فردی این افراد مورد توجه قرار گیرد تا بعدا که این افراد برای جوانان و نوجوانان ما الگو می‌شوند، مشکلی ایجاد نشود. 

این فعال دانشجویی گفت: یکی دیگر از مسائلی که مطرح کردیم این بود که صدا و سیما به خاطر اسپانسر و افزایش مخاطب، برنامه‌های خود را به دست افرادی که برنامه‌های بی‌محتوا تولید می‌کنند ندهد. 

وی افزود: همچنین در این جلسه از موانعی که سر راه جوانان مؤمن و انقلابی برای حضور و نشان دادن استعداد خود در رسانه ملی وجود دارد هم صحبت کردیم و همچنین گفتیم مافیای سینمای مبتذل در صدا و سیما نفوذ پیدا کرده و قصد دارد سینمای اصیل را از رده خارج کند و به همین جهت ما الان فقط طنز مبتذل داریم که برنامه من و شما یکی از آنهاست.

مهدی پور ادامه داد: درباره برنامه هفت هم صحبت کردیم و اگرچه ما میهمانان برنامه را صددرصد تأیید نمی‌کنیم، ولی جای خالی برنامه هفت احساس می‌شود.

وی در خاتمه گفت: رئیس ملی در رابطه با برنامه من و شما انتقاد ما را پذیرفت و گفت به خاطر همین مسئله این برنامه را جمع کردیم. 

روابط عمومی

اتحادیه جامعه اسلامی دانشجویان

این مطلب بدون برچسب می باشد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *