آخرین اخبار
کاظمی در گفتگو با دانشجو:

انتخاب سخنران‌های روز دانشجو مهندسی شده بود/ همه می‌دانند که چرا مراسم امسال در سمنان برگزار شد!

دبیر واحد تشکیلات اتحادیه جامعه اسلامی دانشجویان گفت: انتخاب سخنران‌ها و پرسشگر‌های به اصطلاح منتقد روز دانشجو در سمنان و با حضور رئیس جمهور مهندسی شده بود.
اشتراک گذاری
15 آذر 1397
126 بازدید
کد مطلب : 711
محمد حسین کاظمی، دبیر واحد تشکیلات اتحادیه جامعه اسلامی دانشجویان در گفتگو با خبرنگار دانشگاه خبرگزاری دانشجو، گفت: ۱۶ آذر روز دانشجو روز مبارزه با استکبار ستیزی، روز مطالبه گری و آرمانخواهی دانشجویان است؛ دانشجو اگر می خواهد به رسالت واقعی خود عمل کند باید فریاد بزند و مطالبه گری کند، دانشجو حداقل انتظاری که در این روز، از مسئولانی که تکیه بر کرسی‌های این نظام مقدس زده اند دارد، حضور در جمع دانشجویان و پاسخگویی است.
 
وی افزود: دانشجو بی پرده و بدون ملاحظات سیاسی پرسشگری می کند، انتقاد دلسوزانه می‌کند، راهکار ارائه می‌دهد و انتظار دارد که از مخاطبش پاسخ قانع کننده‌ای بشنود؛ اما متاسفانه برخی مسئولان نظام هم خدا را می خواهند و هم خرما را؟ هم می خواهند در جمع دانشجویان شرکت کنند و عکس یادگاری بگیرند و هم می خواهند که انتقادی نشنوند و به ضعف‌های خود پاسخگو نباشند.

دبیر واحد تشکیلات اتحادیه جامعه اسلامی دانشجویان گفت: این مسئولان فقط میخواهند که از دانشگاه و دانشجو بهره برداری سیاسی داشته باشند که نمونه بارز این، مراسم ۱۶ آذر امسال با حضور رئیس جمهور است. به گونه‌ای که مراسم به اصطلاح روز دانشجو در دانشگاه و استانی که برخی اتحادیه‌های بزرگ و تاثیرگذار دانشجویی نماینده‌ای در آن ندارند، برگزار شد؛ اما سخنران‌ها و پرسشگر‌های به اصطلاح منتقد این روز کاملا مهندسی شده انتخاب شده بودند و در کمال تعجب به تشکل‌های بزرگی همچون تشکل جامعه اسلامی دانشجویان که بیش از ۷۰ دفتر فعال در سطح کشور دارد، تریبونی داده نشد! و این بهانه‌ای بیش نیست که، چون اتحادیه‌های بزرگ دانشجویی در استان سمنان دفتر فعال ندارند، به آن‌ها تریبون ندهند.

کاظمی بیان کرد: همه می‌فهمند و می دانند که چرا استان سمنان برای برگزاری مراسم ۱۶ آذر امسال انتخاب شد.

روابط عمومی
اتحادیه جامعه اسلامی دانشجویان

این مطلب بدون برچسب می باشد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *