آخرین اخبار

درخواست دانشجویان کرمانی از وزیر جهاد کشاورزی/بی‌واسطه درددل کشاورزان جنوب استان را بشنوید

جمعی از تشکل‌های دانشجویی دانشگاه‌های کرمان در نامه‌ای از وزیر جهاد کشاورزی خواستند، مستقیم و بی‌واسطه پای حرف و درددل کشاورزان جنوب کرمان بنشیند.
اشتراک گذاری
05 تیر 1399
179 بازدید
کد مطلب : 1104

جمعی از تشکل‌های دانشجویی دانشگاه‌های کرمان در نامه‌ای از وزیر جهاد کشاورزی خواستند، مستقیم و بی‌واسطه پای حرف و درددل کشاورزان جنوب کرمان بنشیند، متن نامه به شرح ذیل است.

جناب آقای خاوازی

سلام علیکم؛

با صلوات بر محمد(ص) و خاندان مطهرش و آرزوی توفیقات روز افزون برای حضرتعالی و همکارانتان، ضمن ابراز خرسندی از حضور حضرتعالی در جنوب کشور و استان کرمان مهد کشاورزی کشور، نکاتی را خدمت حضرتعالی معروض می‌داریم.

اما بعد، آقای وزیر سفر دیرهنگام اما ان‌شاءالله پرثمر حضرتعالی به خاستگاه کشاورزی کشور در نگاه اول بارقه امید را در دل قشر زحمتکش کشور یعنی کشاورزان عزیز کرمان روشن کرد اما این نور امید با کج سلیقگی در برنامه‌ریزی سفر حضرتعالی و عدم حضور در جنوب استان که به‌راستی قلب تپنده کشاورزی جنوب است را خاموش ساخت و موجب ناامیدی مردم در همین ابتدای امر گردید، برنامه‌ریزی‌های ناصواب وجود این شائبه که مسئولین دولتی خود را پاسخگویی ضررهای فراوان مردم و کشاورزان نمی‌دانند را به‌شدت قوت داده که امید داریم اصلاح برنامه ریزی در ابتدای حضور در استان و حضور در جنوب کرمان التیامی بر آلام مردم زجر کشیده جنوب باشد.

جناب وزیر، درخواست ما این است که حضرتعالی به عنوان وزیر جهاد کشاورزی مستقیم و بی‌واسطه پای حرف و درددل کشاورزان عزیز جنوب بنشینید، بدون هیچ محدودیتی تک تک صحبت‌های این قشر فداکار را بشنوید، ظرفیت‌های جنوب را رصد کنید، کاستی‌ها را لمس کنید و در آینده‌ای نه‌چندان دور انشاء‌الله آورده‌ای در خور و شان مردم عزیزمان به ارمغان بیاورید. قطعا در کمک به اهداف والایتان در جهت خدمت به مستضعفین، قشر نخبه و دانشگاهی کشور در کنار شما و دوشادوشتان جهاد خواهد کرد.

امید داریم این سفر، تلاش شما را برای منطقه دوچندان کند و این زحمات مورد قبول حضرت حق واقع گردد.

جامعه اسلامی صنعتی سیرجان

جامعه اسلامی علوم پزشکی کرمان

جامعه اسلامی شهید باهنر کرمان

جامعه اسلامی دانشگاه ولی عصر رفسنجان

انجمن اسلامی دانشجویان دانشگاه علوم پزشکی رفسنجان

بسیج دانشجویی علوم پزشکی رفسنجان

اتحادیه جامعه اسلامی دانشجویان

واحد روابط عمومی

این مطلب بدون برچسب می باشد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *