آخرین اخبار
توسط اتحادیه جامعه اسلامی دانشجویان؛

بیست و ششمین شماره نشریه هم‌شاگردی منتشر می‌شود

بیست و ششمین شماره نشریه هم‌شاگردی به همّت واحد روابط عمومی اتّحادیه جامعه اسلامی دانشجویان منتشر می‌شود.
اشتراک گذاری
15 مرداد 1399
118 بازدید
کد مطلب : 1137

بیست و ششمین شماره نشریه سراسری تحلیلی_تبیینی هم‌شاگردی به همّت واحد روابط عمومی اتّحادیه جامعه اسلامی دانشجویان منتشر می‌شود.

اردشیر رستمی ضمن اعلام این خبر گفت: بیست و ششمین نشریه هم‌شاگردی در طرحی جدید و شامل پنج فصل از جمله اقتصادی، حقوقی و سیاسی، رسانه و دانشگاه، فرهنگی و اجتماعی و نبض پاندمی به زودی منتشر می‌شود.

وی ادامه داد: شماره بیست و ششم نشریه هم‌شاگردی علاوه بر ارتقای کیفی به لحاظ گرافیکی و محتوایی، از دیدگاه کمّی با افزایش محورها و تعداد صفحات، برای نخستین‌بار در قالب مجلّه مصوّر رنگی و در ۴۴ صفحه A4 منتشر می‌شود.

عضو شورای سردبیری نشریه هم‌شاگردی درباره مهترین محورهای شماره بیست و ششم شماره نشریه هم‌شاگردی بیان کرد: موضوعاتی نظیر پزشکی، سیاسی و اجتماعی مربوط به همه‌گیری کرونا (در قالب فصل اختصاصی نبض پاندمی)، مسائل روز معطوف به سوت‌زنی و شفّافیّت و مجلس شورای اسلامی، ارزیابی و نقد جنبش دانشجویی، مشکلات صنفی دانشجویان و بخش‌های مناسبتی ویژه محورهای این شماره از نشریه هم‌شاگردی است.

وی ادامه داد: در شماه بیست و شش نشریه «هم‌شاگردی» گفت‌وگویی ویژه با سیدمحمّدرضا حسینی پژوهشگر بازارهای مالی و مدرّس دانشگاه، «مبانی و علل تحوّلات اخیر بازار سرمایه و تأثیرات آن بر شاخص‌های اقتصادی» به صورت تفصیلی قرار داده شده است.

رستمی با بیان اینکه نشریه هم‌شاگردی ضمن انتشار در فضای مجازی در دانشگاه‌های سراسر کشور نیز توزیع خواهد شد، گفت: تلاش واحد روابط عمومی اتّحادیه جامعه اسلامی دانشجویان و شورای سردبیری نشریه هم‌شاگردی همواره بر ارتقا سطح توانمندی رسانه‌ای و مطبوعاتی اعضا از طریق برگزاری همایش‌های فنون رسانه، میدان دادن به اعضای علاقمند و صاحب قلم از دفاتر مستقر این اتّحادیه و نهایتاً تشویق و حمایت از نشریات برتر دفاتر دانشگاهی در قالب جشنواره نشریّات بوده است.

اتحادیه جامعه اسلامی دانشجویان

واحد روابط عمومی

این مطلب بدون برچسب می باشد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *