آخرین اخبار
به همت دبیر بین‌الملل اتحادیه جامعه اسلامی دانشجویان؛

کتاب آشنایی با مباحث و مفاهیم پایه‌ای عرصه روابط بین‌الملل رونمایی شد

دبیر بین‌الملل اتحادیه جامعه اسلامی دانشجویان گفت: کتاب آشنایی با مباحث و مفاهیم پایه‌ای عرصه روابط بین‌الملل رونمایی و منتشر شد.
اشتراک گذاری
15 مرداد 1399
123 بازدید
کد مطلب : 1143
میلاد عبدی، دبیر بین الملل اتحادیه جامعه اسلامی دانشجویان کشور و پدیدآورنده این کتاب، گفت: کتاب آشنایی با مباحث و مفاهیم پایه‌ای عرصه روابط بین الملل ” رونمایی و منتشر شد.

وی افزود: نظر به اینکه حضور و کنشگری عالمانه در عرصه فعالیت‌های بین المللی مستلزم آشنایی هرچه بیشتر با مبانی و مفاهیم اولیه بین الملل میباشد، بر همین اساس یکی از برنامه‌ها و سیاست‌های اصلی بنده در دوران مسولیت خود در واحد بین الملل اتحادیه جامعه اسلامی دانشجویان کشور، بحث راهبردی تولیدات محتوایی بود.

عبدی بیان کرد: تولیدات محتوایی واحد بین الملل اتحادیه جامعه اسلامی دانشجویان کشور از تابستان سال ۱۳۹۸ تا تابستان سال ۱۳۹۹ در شش بخش به صورت منظم و مدون در طول این بازه زمانی آماده و منتشر شدند.
وی بیان کرد: تمام تلاش بنده بر این بوده است که تولیدات محتوایی واحد بین الملل اتحادیه جامعه اسلامی دانشجویان کشور به صورت منسجم و طبقه بندی شده و در قالب یک کتاب تحت عنوان ” آشنایی با مباحث و مفاهیم پایه‌ای عرصه روابط بین الملل ” عرضه شود تا مورد استفاده هر چه بهتر قرار گیرد.
 
پدید آورنده کتاب ” آشنایی با مباحث و مفاهیم پایه ای عرصه روابط بین الملل گفت: این کتاب در ۶ بخش شامل آشنایی با کشور‌های حوزه مقاومت، فن دیپلماسی و آداب کنسولی ، دیپلماسی اسلامی، حقوق بین الملل ، روابط بین الملل  و معاهدات شناسی به رشته تحریر درآمده است.

وی اضافه کرد: نکته‌ای که در این میان باید به آن توجه کنیم این است که هریک از بخش‌های کار شده در این کتاب حقیقتا خودشان چندین کتاب میطلبد تا حق مطلب ادا شود، منتهی هدف ما در کتاب حاضر این بوده است که مسائل مهم و کاربردی‌تر را که برای آشنایی اعضای دفاتر ۸۰ گانه اتحادیه جامعه اسلامی دانشجویان کشور و سایر علاقمندان با عرصه روابط بین الملل و فعالیت‌های بین المللی نیاز است، به صورت خلاصه عرضه شود.

عبدی بیان کرد: طبیعتا ما در اول راهیم و در مرحله آزمون و خطا هستیم و حتما املای نانوشته هم غلط نخواهد داشت بر همین اساس پیشاپیش از اشتباهات احتمالی موجود در روش تحقیق و چارچوب بندی کتاب، صمیمانه عذر میخواهم.

اتحادیه جامعه اسلامی دانشجویان
واحد روابط عمومی

این مطلب بدون برچسب می باشد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *