آخرین اخبار
دبیرکل جامعه اسلامی دانشجویان

سیاست آمریکا در منطقه حمایت از صهیونیست هاست/بایدن و ترامپ فرقی ندارند

دبیر کل اتحادیه جامعه اسلامی دانشجویان گفت: سیاست آمریکا در قبال ایران با روی کار آمدن بایدن یا ترامپ فرقی نخواهد کرد.
اشتراک گذاری
19 مهر 1399
138 بازدید
کد مطلب : 1163

به گزارش روابط عمومی جامعه اسلامی دانشجویان توحید تقی زاده، دبیرکل اتحادیه جامعه اسلامی دانشجویان، در گفت وگو با خبرنگار گروه دانشگاه خبرگزاری تسنیم، با اشاره به برگزاری انتخابات ریاست جمهوری آمریکا طی روزهای آینده اظهار داشت: برخی معتقدند حضور بایدن در مسند ریاست جمهوری آمریکا در راستای منافع ملی ایران است اما باید توجه داشته باشیم آمریکا همواره به دنبال اجرا کردن سیاست استعمار و استثمار علیه انقلاب اسلامی ایران بوده است.

وی افزود: با این نگاه فرقی ندارد بایدن رئیس جمهور آمریکا شود یا ترامپ زیرا هر دو سیاست مد نظر این کشور را علیه ایران به کار خواهند برد. شاید از نظر شکلی روش آنها کمی تغییر کند اما سیاست کلی آنها علیه ایران تغییر نخواهد کرد.

این فعال دانشجویی تصریح کرد: اگر عملکرد روسای جمهور قبلی امریکا را مد نظر قرار دهیم متوجه می شویم برای ایران فرقی ندارد دموکراتها یا جمهوری خواهان در آمریکا بر سر کار بیایند زیرا سیاست اصلی آمریکا در منطقه حمایت از رژیم صهیونیستی و تضعیف محور مقاومت به رهبری ایران است و آنها این سیاست کلی را در دوران روسای جمهور مختلف به اشکال متفاوتی دنبال کرده اند.

تقی زاده با بیان اینکه عده ای در کشور به دنبال القا این مطلب هستند که  اگر بایدن بر سر کار بیاد در امور اقتصادی کشور گشایش ایجاد می شود و یا کم کاری ها و سیاست های اشتباه خود را گردن واشنگتن دی سی می گذارند، گفت: تفکراتی از این دست از جانب مسئولان که عملکرد خود را به رفتار آمریکا گره می زنند، درست نیست و باعث صدمه دیدن اقتصاد کشور و جامعه در قبال رفتار کشور های خارجی می شود. 

دبیرکل اتحادیه جامعه اسلامی دانشجویان تاکید کرد: تفکراتی از این دست باعث می شود کشور در معرض مذاکرات و قراردادهایی نظیر برجام قرار گیرد.

انتهای پیام/

روابط عمومی اتحادیه جامعه اسلامی دانشجویان

این مطلب بدون برچسب می باشد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *