آخرین اخبار
روابط عمومی اتحادیه جامعه اسلامی دانشجویان

بیانیه جامعه اسلامی دانشجویان دانشگاه صنعتی قم

تشکل جامعه اسلامی دانشگاه صنعتی قم ضمن محکوم کردن این اقدام خبیثانه،از دولت محترم ،وزارت اطلاعات سپاه پاسداران انقلاب اسلامی و تمام ارگان های امنیتی پاسخ محکم و انتقام و مجازات سخت را خواستار است.
اشتراک گذاری
08 آذر 1399
122 بازدید
کد مطلب : 1185
به گزارش روابط عمومی اتحادیه جامعه اسلامی دانشجویان ،  تشکل جامعه اسلامی دانشجویان دانشگاه صنعتی قم در پی ترور ناجوانمردانه ی دانشمند هسته ای شهید دکتر محسن فخری زاده بیانیه ای صادر کرد .
متن بیانیه به شرح زیر می باشد :
بسم رب الشهداء و الصدیقین
وَلا تَحسَبَنَّ الَّذینَ قُتِلوا فی سَبیلِ اللَّهِ أَمواتًا بَل أَحیاءٌ عِندَ رَبِّهِم یُرزَقونَ
بار دیگر ایادی استکبار جهانی و رژیم صهیونیستی دست به جنایت جدیدی زدند و یکی از فرزندان برومند و دانشمند هسته‎ای را به شهادت رساند.
این مصیبت وارده را به محضر حضرت ولی عصر (عج)، مقام معظم رهبری (مدظلّه العالی)، ملت شریف ایران و خانواده صبور این شهید بزرگوار تبریک و تسلیت عرض میکنیم.
شهید فخری زاده چهره ی متعهد و خدوم جمهوری اسلامی ایران بودند و با خدماتشان به اسلام و ایران اسلامی چاره ای برای رژیم صهیونیستی جز ترور این دانشمند بزرگ نگذاشت.
ایشان هم نظیر سردار شهید حاج قاسم سلیمانی در محیط دانشگاهی بودند؛ که مدیر کل اسبق وزارت امور استراتژیک رژیم صهیونیستی هم به این نکته اذعان داشت.
تشکل جامعه اسلامی دانشگاه صنعتی قم ضمن محکوم کردن این اقدام خبیثانه، از دولت محترم، وزارت اطلاعات، سپاه پاسداران انقلاب اسلامی و تمامی ارگان های امنیتی پاسخ محکم و انتقام و مجازات سخت را خواستار است.
استکبار جهانی در رأس آن آمریکا و رژیم غاصب صهیونیستی با این کار بار دیگر خباثت و دشمنی خود را با ملت شریف ایران نشان دادند. 
تحریم های سنگین و ترور های وحشیانه زبان دنیا است در برابر هفت سال دیپلماسی ذلت دولت آقای روحانی؛ امید است غرب زده ها از خواب غفلت بیدار شده و توهم مذاکره دوباره با قاتلان شهدای عزیز ما را از سر بیرون کنند.
بی شک خون این شهید عزیز قوه محرک عظیمی خواهد بود در پیشبرد عرصه علمی و هسته ای کشور و عزم ما دانشجویان را در پیمودن راه فخری زاده ها و شهریاری ها دو چندان خواهند نمود. همانطور که امام خمینی (ره) می‌فرمودند: «بریزید خون هارا؛ زندگی ما دوام پیدا میکند، بکشید مارا؛ ملت ما بیدار تر میشود، ما از مرگ نمی‌ترسیم و شما هم از مرگ ما صرفه ندارید.»
این اقدامات ذلیلانه آخرین دست و پا زدن های رژیم جعلی اسرائیل و آمریکاست و ان شاالله به زودی پرچم این انقلاب به دست صاحب حقیقی اش حضرت ولی عصر (ارواحنا له الفداه) میرسد.
تشکل جامعه اسلامی دانشگاه صنعتی قم در مطالبه این قضیه ذره ای کوتاه نمی آید و در صورت لزوم و با عقلانیت کامل آماده هر گونه اقدام انقلابی و آتش به اختیار میباشد. 
والسلام علیکم و رحمه الله و برکاته
تشکل جامعه اسلامی دانشگاه صنعتی قم/ روابط عمومی اتحادیه جامعه اسلامی دانشجویان

این مطلب بدون برچسب می باشد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *