آخرین اخبار
روابط عمومی اتحادیه جامعه اسلامی دانشجویان

انتشار بیست و نهمین شماره از نشریه همشاگردی اتحادیه جامعه اسلامی دانشجویان

شماره ۲۹ نشریه تحلیلی تبیینی اتحادیه جامعه اسلامی دانشجویان با نام " نعمت انتخابات " منتشر شد.
اشتراک گذاری
26 خرداد 1400
153 بازدید
کد مطلب : 1244

به گزارش روابط عمومی اتحادیه جامعه اسلامی دانشجویان و به نقل از خبرنگار دانشگاه خبرگزاری دانشجو، شماره بیست و نهم نشریه تحلیلی تبیینی «هم‌شاگردی» به همت اتحادیه جامعه اسلامی دانشجویان منتشر شد. 

 

محمدامین جعفری، مسئول واحد روابط عمومی اتحادیه جامعه اسلامی دانشجویان در رابطه با این نشریه گفت: شماره بیست و نهم نشریه تحلیلی تبیینی اتحادیه جامعه اسلامی دانشجویان، با نام «نعمت انتخابات» تهیه شده است.

 

وی افزود: باتوجه به برگزاری سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری ایران اسلامی، بر آن شدیم تا با ارائه محتوایی انتخاباتی در مسیر مشارکت حداکثری و انتخاب اصلح، تاثیرگذار باشیم. با توجه به حجم عظیم کار رسانه ای دشمنان داخلی و خارجی درباره عدم شرکت در انتخاباتی که حقیقتا سرنوشت ۴ ساله کشور را تعیین می کند، به تبیین علل ضرورت حضور در صحنه انتخابات پرداخته شده و از راه تحقق دموکراسی سخن گفتیم و نیز در راستای انتخاب اصلح، به بحث معیارهای کاندیدای مطلوب پرداختیم.

 

جعفری بیان کرد: در عین حال، با ارائه محتواهایی در رابطه با اختیارات ریاست جمهوری، احراز صلاحیت های شورای نگهبان، لزوم یا عدم لزوم وحدت،…. از برخی ابهامات و شبهات پرده برداشتیم.

 

مسئول واحد روابط عمومی اتحادیه جامعه اسلامی دانشجویان اظهار کرد: همچنین به دلیل هم‌زمانی انتخابات شورای اسلامی شهر و روستا با انتخابات ریاست جمهوری، ضرورت شرکت و انتخاب جمعی از صالحین برای این مسئولیت مهم را بررسی کردیم. با توجه به بیانات مقام معظم رهبری، همانقدر که در انتخابات های کلان کشوری مثل ریاست جمهوری، حساسیت به خرج می‌دهیم؛ باید در انتخابات شورای اسلامی شهر و روستا نیز به همین صورت باشد. چون آنها مسئولانی خواهند بود که با مردم مستقیما در ارتباط اند و باید نمونه بارز خدمتگزاران انقلاب اسلامی باشند.

 

او در پایان گفت: از جمله موضوعاتی که در این نشریه مطالعه می‌کنید، میتوان به دولت سوم اصلاحات، وحدت تشکیلاتی یا وحدت گفتمانی، اصلح را برگزینیم، شورایی برای مردم، اخلاق انتخاباتی، رئیس جمهور هیچ کاره نیست، نگهبان انقلاب و… اشاره کرد.

 

این مطلب بدون برچسب می باشد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *