آخرین اخبار
روابط عمومی اتحادیه جامعه اسلامی دانشجویان

تبریک موفقیت و پیروزی آیت الله رئیسی در انتخابات

پیام تبریک اتحادیه جامعه اسلامی دانشجویان به آیت الله رئیسی و ملت شریف ایران
اشتراک گذاری
29 خرداد 1400
159 بازدید
کد مطلب : 1248
به گزارش روابط عمومی اتحادیه جامعه اسلامی دانشجویان  ، این اتحادیه انتخاب آیت الله رئیسی را به عنوان رئیس جمهور به ایشان و مردم شریف ایران تبریک گفت  متن کامل به شرح زیر می باشد:
بسمه تعالی
جناب آقای حجت الاسلام و المسلمین سید ابراهیم رئیسی
پیروزی و توفیق خدمت جنابعالی با کسب ۶۰ درصد آرا بعنوان کاندید اصلحِ مردمی در اولین انتخابات ریاست جمهوری گام دوم انقلاب اسلامی را محضرتان تبریک و تهنیت عرض میکنیم. 
این مهم درحالی حاصل شد که بیش از ۶ ماه، تمامی جبهه کفر و تزویر عملا به دنبال حذف مردم از صحنه و تحریم انتخابات بوده و سنگ اندازیهای داخلی ، گرمای هوا و تخلفات آشکار روز رای گیری هم مانع از آن نشد تا مردمِ ایران دوست علی رغم تمامی گله مندی های بحقِ ناشی از بی کفایتی ها و فشارهای تحمیلی، از همه چیز خود گذشته تا در میانه میدان حاضر شوند.
مردمِ میدان دین خود را بار دیگر به اسلام، انقلاب و شهدای این مسیرِ سبز ادا کردند. امیدواریم با پشتوانه این حضور گرم و این رای بالا، همه‌ی کشور را در جهت ایران قوی بسیج کرده و با تأسی از حرکت مردمی پس از اتمام دفاع مقدس، بار دیگر جهاد سازندگی برای ایران قوی را شاهد باشیم.
بدیهی است وظیفه ما با رای دادن تمام نمیشود و اتحادیه جامعه اسلامی دانشجویان در صف اول مطالبه گری و عدالت خواهی پیگیر حقوق ملت شریف ایران خواهد بود.
موفقیت و توفیق روز افزون شما برای خدمت جهادی به مردم غیور ایران را از خداوند منان پیوسته خواستاریم.
اللهم اجعل عواقب امورنا خیرا
اتحادیه جامعه اسلامی دانشجویان
والسلام علیکم و رحمت الله و برکاته

این مطلب بدون برچسب می باشد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *