آخرین اخبار

نیروی انتظامی در برخورد با مردم خوزستان مصداق رحما بینهم و اشدا علی الکفار باشد

جامعه اسلامی دانشجویان دانشگاه تربیت دبیر شهید رجایی طی نامه‌ای به فرمانده نیروی انتظامی خواستار برخورد مسالمت‌آمیز با مردم معترض خوزستان شد.
اشتراک گذاری
28 تیر 1400
207 بازدید
کد مطلب : 1250

به گزارش روابط عمومی اتحادیه جامعه اسلامی دانشجویان، جامعه اسلامی دانشجویان دانشگاه تربیت دبیر شهید رجایی طی نامه ای به سردار اشتری فرمانده نیروی انتظامی خواستار برخورد مسالمت آمیز با مردم خوزستان شد.

متن نامه به شرح زیر است:
کاری کنید که نیروی انتظامی در چشم مردم مقتدر، عادل و هوشیار باشد
مقام معظم رهبری(مدظله العالی)
سردار پاسدار حسین اشتری، فرمانده محترم نیروی انتظامی جمهوری اسلامی ایران
سلام علیکم
همانطور که مستحضر هستید اتخاذ تصمیم های غلط مدیریتی و زیست محیطی در خصوص نحوه انتقال آب رودخانه های عظیم استان خوزستان طی سالیان متمادی و همچنین گرمای شدید و کم آبی پیش آمده در سال جاری مردم این استان را با مشکلات عدیده در تامین آب شرب و آب مورد نیاز کشاورزی و دامپروری مواجه کرده است. 
متاسفانه با وجود گذشت بیش از دو هفته از هشدار دلسوزانه رسانه های مختلف، کارشناسان و مردم این منطقه نسبت به این مشکل اساسی همچنان شاهد هستیم عزمی برای حل معضل بی آبی این مردم توسط مسئولین بی کفایت کشوری و استانی وجود ندارد.
فشار بی آبی از یک طرف و نادیده گرفته شدن توسط مسئولین از طرف دیگر باعث شده است که مردم این مناطق نسبت به شرایط نامساعد زندگی خود اعتراض کنند و حقوق اولیه خود را به حق و کاملا قانونی از مسئولین ذیربط طلب کنند.
اما متاسفانه همچون آبان تلخ سال ۹۸ شاهد بی اهمیتی ادامه دار دولت و استانداری نسبت به این اعتراضات بودیم و همانطور که پیش بینی می شد با ورود عناصر ضد انقلاب و تحریک رسانه های خارج از کشور موجی از اغتشاشات در حال شکل گرفتن است که بیم آن می رود که حادثه تلخ سال ۹۸ دوباره تکرار شود.
از این رو بنابر وظیفه انقلابی خود در آگاه ساختن مردم و مسئولین کشور از شرایط موجود به مواردی که اهمیت اساسی دارند میپردازیم
۱* نیروی انتظامی باید در فراهم کردن مقدمات امکان اعتراض مسالمت آمیز و اسلامی بر مبنای قانون اساسی پیش قدم شود و در جهت تحقق آن نهایت همکاری را با سایر دستگاه ها به عمل آورد.
۲* در مواجهه با مردم خوزستان همواره باید این مطلب مد نظرمان باشد که بار ها مقام معظم رهبری و شهید حاج قاسم سلیمانی از خوزستان به نیکی یاد کرده اند و فداکاری ها و ایستادگی های مردم آن در طول هشت سال دفاع مقدس بود که از پیشروی ارتش بعثی به خاک مقدس کشورمان جلوگیری کرد.

۳* با توجه به برنامه ریزی عناصر فاسد ضد انقلاب بر ایجاد درگیری بین مردم و نیروی انتظامی به جهت سو استفاده های خبری و همچنین ایجاد جو منفی علیه نظام اسلامی و نیروی انتظامی پیش بینی میشود که درصورت تجمع مردم، این عناصر به قصد ایجاد درگیری مردم را تحریک کنند که ممکن است منجر به کشته شدن مردم عادی و شهادت نیروهای حاضر در میدان و همچنین آسیب به اموال بیت المال شود.
به این جهت انتظار میرود فرماندهی میدان در این تجمعات را فردی با تجربه و پخته عهده دار شود که با هوشیاری کامل توانایی مدیریت صحنه را داشته باشد و از درگیری جلوگیری کند.
۴* ایجاد آشوب و درگیری می تواند دستاویز خوبی برای تحمیل تحریم های بیشتر علیه مردم کشور شود و موجب خوشحالی دشمنان و ناامیدی دوستان می شود و بر روابط دیپلماسی و اقتصادی کشور تاثیر منفی میگذارد، همانطور که میدانیم تحریم های دهه نود بعد از اغتشاشات سال ۸۸ بر مردم و نظام اسلامی تحمیل شدند که این مطلب بر اهمیت جلوگیری از ایجاد درگیری می افزاید.
در نهایت این انتظار از نیروی خادم و خالص انتظامی وجود دارد که همچون فرمانده میدان، شهید حاج قاسم سلیمانی مصداق رحما بینهم و اشدا علی الکفار باشد و نسبت به مردم عادی خوزستان نهایت تسامح را به خرج دهد.
همچنین درخواست می شود با تقویت شبکه اطلاعاتی، عناصر خرابکار قبل از توانایی اقدام به عملیات شناسایی و به مراجع قضایی جهت شدیدترین برخورد ها تحویل داده شوند و هیچ اغماضی در قبال آنان که با دریافت پول و امکانات از آمریکا و انگلیس و عربستان سعودی سعی در نا امن کردن ایران اسلامی دارند، نشود.
 و السلام علیکم و رحمت الله و برکاته
انتهای پیام./

این مطلب بدون برچسب می باشد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *