آخرین اخبار
جامعه اسلامی دانشجویان دانشگاه شهید باهنر کرمان:

انتظار ما از دولت در مقابل بدعهدی‌های آمریکا، پایان دادن به ادامه تعهدات است

جامعه اسلامی دانشجویان دانشگاه شهید باهنر کرمان با صدور بیانیه‌ای به مناست ۱۳ آبان ماه اعلام کرد: انتظار ما از دولت یازدهم در مقابل بدعهدی‌های آمریکا، پایان دادن به انجام ادامه تعهدات است؛ نه این که فقط دولتی‌ها در سفرهای بین‌المللی به این بدعهدی اشاره کنند؛ در حالی که ما باید در عمل نیز جواب آن‌ها را بدهیم.
اشتراک گذاری
16 آبان 1395
106 بازدید
کد مطلب : 47

متن کامل این بیانیه به شرح زیر است: جامعه اسلامی دانشجویان دانشگاه شهید باهنر کرمان با صدور بیانیه‌ای به مناست ۱۳ آبان ماه اعلام کرد: انتظار ما از دولت یازدهم در مقابل بدعهدی‌های آمریکا، پایان دادن به انجام ادامه تعهدات است؛ نه این که فقط دولتی‌ها در سفرهای بین‌المللی به این بدعهدی اشاره کنند؛ در حالی که ما باید در عمل نیز جواب آن‌ها را بدهیم.

 

بسم الله الرحمن الرحیم

فَاسْتَکْبَرُوا فِی الْأَرْضِ بِغَیْرِ الْحَقِّ وَقَالُوا مَنْ أَشَدُّ مِنَّا قُوَّهً أَوَلَمْ یَرَوْا أَنَّ اللَّهَ الَّذِی خَلَقَهُمْ هُوَ أَشَدُّ مِنْهُمْ قُوَّهً 

در زمین به ناحق بزرگی فروختند

(و مغرورانه) گفتند: چه کسی از ما قدرت بیشتری دارد؟ مگر آنان نمی‌دانستند که خداوندی که ایشان را آفریده است از آنان نیرومندتر است‌؟

ما شعار مرگ بر آمریکا را در عمل جوانان پرشور و قهرمان و مسلمان در تسخیر لانه فساد وجاسوسی آمریکا تماشا کرده‌ایم.
“امام خمینی (ره)”

 مبارزه‌ با استکبار، مبارزه‌ با نظام سلطه تعطیل‌پذیر نیست. این جزو کارهای ما است، جزو کارهای اساسی است، جزو مبانی انقلاب است. یعنی اگر مبارزه‌ی با استکبار نباشد، ما اصلاً تابع قرآن نیستیم. “رهبر معظم انقلاب”

 

۱۳ آبان ماه روز ملی استکبار است و همه اتفاقات در این روز-از تبعید حضرت امام خمینی(ره)  تا شهادت جمعی از دانش آموزان و تسخیر لانه ی جاسوسی-نشان دهنده ی چهره ی بدطینت آمریکاست.

 

۱۳ آبان ماه در اذهان ملت بزرگ ایران یادآور روزی است که جوانان این ملت دست آمریکای خبیث را رو کرده و به گفته امام امت انقلاب دوم را رقم زدند.حال بعد از گذشت سی و چند سال از آن روز،دست های چدنی در زیر دستکش های مخملی از سوی سردمداران آمریکا به سمت ایران دراز شده است و این بار قصد نفوذ دارند تا شکست ها و عقده های گذشته خود را جبران کنند؛در حالی که ما جوانان انقلابی این مرز و بوم همچنان خود را برای ادامه مبارزه با استکبار آماده می کنیم. در همین راستا ما جوانان انقلابی در جامعه اسلامی دانشجویان دانشگاه شهید باهنر کرمان موضع خود در رابطه با استکبار را در ۸ بند بیان می داریم:

۱. چهره منفور آمریکا تا ابد منفور خواهد ماند و این چهره تطهیر شدنی نیست و آن عده که در داخل قصد تطهیر آمریکا را دارند بدانند روشنگری های جوانان این انقلاب مانع از رسیدن به اهدافشان خواهد شد.

۲. خوش خیالان رابطه با آمریکا باید بدانند که آمریکا کلید حل مشکلات ما نیست،و راه حل مشکلات را باید در داخل جست و جو کرد.

۳. مذاکره با آمریکا برای دولت حاوی تجربه ای شد تا بدانند مباحث هسته ای تنها ابزاری برای مخالفت با نظام جمهوری اسلامی است و مشکل استکبار با انقلاب،اسلامی بودن آن است.

۴. انتظار ما از دولت یازدهم در مقابل بدعهدی های آمریکا، پایان دادن به انجام ادامه تعهدات است؛ نه این که فقط دولتی ها در سفر های بین المللی به این بدعهدی اشاره کنند ،در حالی که ما باید در عمل نیز جواب آنها را بدهیم.

۵. با گذشت زمان شاهد بیداری ملل مختلف جهان در برابر ظلم های آمریکا در حق آنها هستیم، همچنین  دیگر این بیداری به انقلاب اسلامی ایران معطوف نمی شود و بسیاری از کشور های جهان در کنار جمهوری اسلامی ایران علمدار مبارزه با استکبارند.

۶. حضور آمریکا در هر جایی به ناامن کردن آن مکان منجر می شود، از افغانستان و عراق گرفته تا سوریه و یمن همگی نشان از دخالت دارد و دیگر زمان این سیاست کدخدامنشانه به پایان رسیده است.

۷. شعار مرگ بر آمریکا تنها متوجه دولت این کشور است نه ملت آن، این دولت آمریکا بوده است که در چند دهه گذشته همواره سیاست ایران ستیزی را دنبال کرده است_از کودتای ۲۸ مرداد گرفته تا دست داشتن در ترور رییس جمهور و سیاسیون در دوران اوایل انقلاب و هدف قرار دادن هواپیمای ایرانی

۸. ما جوانان انقلابی بر خلاف عده معدودی از دانشجویان تسخیر کننده لانه جاسوسی که اکنون از مواضع پیشین خود کوتاه آمده اند و ساز پشیمانی از تسخیر را کوک کرده اند، همچنان آماده مبارزه با استکبار هستیم و از موضع خود کوتاه نخواهیم آمد. 

 

و السلام علیکم 

 

جامعه اسلامی دانشجویان دانشگاه شهید باهنر کرمان

این مطلب بدون برچسب می باشد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *