آخرین اخبار
دبیر واحد خواهران جامعه اسلامی دانشگاه کاشان:

مسئولانی که به باغ گلابی امیدوارند تکلیف استکبارستیزی بعد از انقلاب را نمی‌دانند؟

دبیر واحد خواهران جامعه اسلامی دانشگاه کاشان با بیان اینکه استکبارستیزی تعطیل پذیر نیست، گفت: برخی از مسئولان که به باغ گلابی بعد از مذاکرات امیدوار هستند، به جایی رسیده‌اند که نمی‌دانند تکلیف استکبارستیزی بعد از انقلاب و مذاکرات چیست؟
اشتراک گذاری
16 آبان 1395
180 بازدید
کد مطلب : 52

به گزارش جادنیوز، دادخواه با اشاره به ۱۳ آبان، روز استکبارستیزی گفت: متاسفانه برخی با صراحت می گویند، مبارزه با آمریکا قبل از انقلاب مطرح نبوده و بعد از تسخیر لانه جاسوسی وارد فرهنگ انقلاب شده است، حال آنکه امام(ره) از همان آغازین روزهای مبارزه، علیه آمریکا صحبت کرده اند؛ اما برخی از مسئولان که به باغ گلابی بعد از مذاکرات امیدوار هستند به جایی رسیده اند که نمی دانند تکلیف استکبارستیزی بعد از انقلاب و مذاکرات چیست؟

وی افزود: پاسخ واضح است و آن این است که مگر استکبارستیزی تعطیل پذیر است، مگر آنچه جزو مبانی انقلاب است تغییر پذیر است. اگر استکبارستیزی را تعطیل کنیم در واقع از تابعیت قرآن خارج شده ایم.

دبیر واحد خواهران جامعه اسلامی دانشگاه کاشان گفت: اگر عاقلانه به این موضوع بیندیشیم درک خواهیم کرد، درصورتی که مقابل استکبار که مصداق بارز آن آمریکا است، کوتاه بیاییم تا نوکری مطلق باید عقب نشینی کنیم.

دادخواه ادامه داد: تا مشت محکم بر دهان این دشمن خونخوار نزنیم دست از ظلم بر نخواهد داشت؛ تا قدرت ما را نبینند دست از قتل عام مردم مظلوم منطقه بر نخواهد داشت؛ و این امر امکان پذیر نیست، مگر آنکه مهره های ضعیف سیاسی کشور که دشمن به آنها چشم دارند، نابود و از کرسی قدرت به زیر آیند.

این مطلب بدون برچسب می باشد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *