آخرین اخبار
شکوری گفت:

پیشینه تاریخی آمریکا با کثیف‌ترین وقایع طول تاریخ بشریت گره خورده است

فعال دانشجویی دانشگاه زنجان با اشاره به هفته استکبارستیزی، دشمنی آمریکا با جمهوری اسلامی را ریشه‌ای خواند و گفت: پیشینه تاریخی آمریکا با کثیف‌ترین وقایع طول تاریخ بشریت گره خورده است.
اشتراک گذاری
16 آبان 1395
169 بازدید
کد مطلب : 56

به گزارش جادنیوز، امیرحسین شکوری، فعال دانشجویی دانشگاه زنجان، با اشاره به هفته استکبارستیزی، دشمنی آمریکا با جمهوری اسلامی را ریشه‌ای خواند و گفت: علت دشمنی آمریکا ریشه در دو قطبی بزرگ جهان دارد.

 
این فعال دانشجویی ادامه داد: این دو قطبی است که طرفی از آن حق است و طرفی باطل و این دوقطبی بین مستضعفین که وارثان زمین اند و مستکبرین که نابود شوندگان نبرد نهایی هستند شکل گرفته است.
 
عضو سابق شورای مرکزی جامعه اسلامی دانشجویان دانشگاه زنجان خاطرنشان کرد: پیشینه تاریخی آمریکا با کثیف ترین وقایع طول تاریخ بشریت گره خورده است.
 
شکوری تصریح کرد: پایه های این کشور ریشه در خون مردم مظلوم دنیا دارد و ساکنان سفید پوست آن فرزندان مجرمان اروپایی هستند که در عوض آزادی از زندان ها به آمریکا مهاجرت کرده اند.
 
مسئول سابق روابط عمومی جامعه اسلامی دانشجویان دانشگاه زنجان افزود: سیاه پوستان آن نیز فرزندان ملت مظلومی هستند که استعمار آنها را برای بردگی به آمریکا برده است.
 
شکوری اظهار داشت: آمریکا کشوری در تمامی منازعات صورت گرفته در دنیا حضور دارد و این کشور بزرگترین جنایات تاریخ دنیا را در کارنامه خود دارد.
 
وی افزود: آیا می توان از آمریکا انتظار داشت که با میعادگاه آخر الزمانی یاران حضرت مهدی (عج) سر سازش داشته باشد. کجا دیده اید که باطل با حق دشمنی نداشته باشد؟
 
شکوری تصریح کرد: کجا دیده شده که دو نقیضه در یک محل اجتماع داشته باشند؟ آمریکا مصداق شیطان است و باطل و از آن نمی توان انتظار عدم دشمنی داشت.
 
این فعال دانشجویی دانشگاه زنجان در پایان خاطرنشان کرد: امریکا که مصداق بارز کفر و زندگی حیوانی است و در تقسیم بندی حق و باطل تمام‌بزرگی جبهه باطل را بر خود می گیرد؛ آیا نباید علیه آن شورید؟ اگر ما علیه آمریکا نباشیم، با اوییم و اگر با او باشیم درخدمت جبهه کفریم.

این مطلب بدون برچسب می باشد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *