آخرین اخبار
دبیر جامعه اسلامی دانشجویان داشگاه زابل:

دولت چرا باید پذیرای فردی باشد که آرمان‌های انقلاب را زیر سئوال می‌برد؟!

دبیر جامعه اسلامی دانشجویان داشگاه زابل گفت: دولت باید در واکنش به اظهارات وزیر اقتصاد آلمان در رابطه با کشورمان، موضع‌گیری کند و نسبت به دعوت این شخص به مردم ایران پاسخگو باشد که چرا باید پذیرای فردی باشند که آرمان‌ها و ارزش‌های انقلاب را زیر سئوال می برد؟!
اشتراک گذاری
19 آبان 1395
143 بازدید
کد مطلب : 85

به گزارش جادنیوز، شهریاری، دبیر جامعه اسلامی دانشجویان داشگاه زابل در گفت‌و‌گو با خبرگزاری دانشجو، با اشاره به اظهارات وزیر اقتصاد آلمان در خصوص روابط تجاری کشورمان گفت: وزیر اقتصاد آلمان که با وقاحت تمام از رژیم جعلی صهیونیستی حمایت می کند، قاعدتا نماینده همان رژیم کودک کش است؛ که با ارتکاب جنایات فراوان و کشتار مردم مظلوم فلسطین باطن خبیث خود را نمایان کرده است.

این فعال دانشجویی گفت: اکنون نیز برای حل مشکلات اقتصادی ایران شرط و شروط تعیین می کند؛ دولت باید در واکنش به این اظهارات موضع گیری کند و نسبت به دعوت این شخص به مردم ایران پاسخ گو باشد که چرا باید پذیرای فردی باشند که آرمان ها و ارزش های انقلابشان را زیر سئوال می برد؟!

دبیر جامعه اسلامی دانشجویان دانشگاه زابل تصریح کرد: حضور این افراد در ظاهر به دلیل حل و فصل مشکلات اقتصادی است، این در صورتی است که ایران نیازی به حضور این گونه افراد ندارد. 

وی گفت: برایمان عجیب است که چگونه دولت اجازه حضور وزیر اقتصاد آلمان را می دهد؛ دشمن خوب می داند که برای ضربه زدن به جمهوری اسلامی باید ماهیت آن را زیر پا بگذارد.

این مطلب بدون برچسب می باشد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *