آخرین اخبار
عضو واحد خواهران جامعه اسلامی دانشگاه کاشان:

اگر دریافت حقوق‌های نجومی رواج یابد، مردم نسبت به نظام بی‌اعتماد می‌شوند

عضو واحد خواهران جامعه اسلامی دانشگاه کاشان گفت: اگر دریافت حقوق‌های نجومی بین سران و مسئولین بالارتبه رواج یابد و برخوردی هم با آنها نشود، مردم عادی نسبت به نظام و حکومت بی‌اعتماد و موجب اعتراض و روی گردانی آنها از حکومت اسلامی می‌شوند.
اشتراک گذاری
19 آبان 1395
127 بازدید
کد مطلب : 97

به گزارش جادنیوز، حسنی در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری دانشجو، در خصوص حقوق های نجومی گفت: حقوق های نجومی مسئله ای است که چند ماه است در ظاهر در دست پیگیری است. رهبر معظم انقلاب در عید سعید فطر خواهان اقدام هرچه سریعتر در این مورد شدند و فقط به برکنار کردن دریافت کنندگان این حقوق ها اشاره نکردند.

 

وی افزود: ایشان سه راهکار برای پاکسازی این نوع فسادهای مالی بیان فرمودند از جمله، مجازات، عزل، و بازگشت پول ها به بیت المال؛ که از آن راهکارها تا به کنون تنها عزل مدیران متخلف اجرا شده است که با این اوضاع مدتی دیگر بدون مجازات متخلفین، این فسادها کم کم از یاد مردم می رود.

 

عضو واحد خواهران جامعه اسلامی دانشگاه کاشان تصریح کرد: با دریافت کنندگان حقوق های نجومی باید برخوردی جدی شود تا رواج پیدا نکند؛ چرا که با این روال جامعه به دو بخش بسیار غنی و بسیار ضعیف تبدیل می شود.

 

حسنی ادامه داد: اگر دریافت حقوق های نجومی بین سران و مسئولین بالارتبه رواج یابد و برخوردی هم با آنها نشود، مردم عادی نسبت به نظام و حکومت بی اعتماد و موجب اعتراض و روی گردانی آنها از حکومت اسلامی می شوند، همچنین چنین حقوق هایی باعث خوشی و سرمستی صاحبان ثروت و تمایل هرچه بیشتر آنها به پیاده کردن نظام اقتصادی غرب در کشور اسلامی شده و نتایجی به مانند فقر روز افزون عامه مردم، رکود تولیدات داخلی، سیری ناپذیری ثروتمندان و حرص و طمع روز افزون آنها و چپاول هرچه بیشتر بیت المال را در پی خواهد داشت.

 

وی بیان داشت: رهبر معظم انقلاب خواستار مجازات متخلفین و بازگشت پول های از دست رفته به بیت المال شدند و متاسفانه تنها شاهد عزل برخی از این مدیران هستیم؛ در صورتی که طبق مقررات هیچ کارفرمایی حق دریافت بیش از هفت برابر حقوق کارمندان زیر دستش را ندارد. این مسئله نیاز به پیگیری جدی تری دارد که همه مردم خواهان آن هستند.

این مطلب بدون برچسب می باشد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *