آخرین اخبار
دبیر هیات نظارت جامعه اسلامی دانشجویان دانشگاه زابل:

تخریب غیر اخلاقی دیوار دفتر مرکزی تشکل جامعه و انتقال اموال آن به یک حسینیه

دبیر هیات نظارت جامعه اسلامی دانشجویان دانشگاه زابل گفت: ​ در شهریور ماه امسال و قبل از شروع سال تحصیلی بدون هیچ گونه هماهنگی با شورای مرکزی تشکل جامعه اسلامی دانشجویان دانشگاه زابل، در اقدامی غیر قانونی و غیر اخلاقی دیوار دفتر مرکزی تشکل تخریب و تمامی اموال و متعلقات آن به یک حسینیه منتقل شد.
اشتراک گذاری
19 آبان 1395
90 بازدید
کد مطلب : 101

به گزارش جادنیوز، عنایت پور، دبیر هیات نظارت جامعه اسلامی دانشجویان دانشگاه زابل در گفت و گو با خبرگزاری دانشجو، بیان داشت: در شهریورماه امسال و قبل از شروع سال تحصیلی بدون هیچ گونه هماهنگی با شورای مرکزی تشکل جامعه اسلامی دانشجویان دانشگاه زابل، در اقدامی غیر قانونی و غیر اخلاقی دیوار دفتر مرکزی تشکل تخریب و تمامی اموال و متعلقات آن به یک حسینیه منتقل شد.

وی با بیان اینکه مسئولان این دانشگاه مدعی شده اند که ساختمانی که تخریب شده متعلق به دبیرستان این دانشگاه بوده است و از ابتدا هم نباید در اختیار تشکل‌ها قرار می گرفت، افزود: ما پس از مشاهده این هتک حرمت به دانشجویان بدون فوت وقت طی نامه ای این اتفاق را به اطلاع ریاست دانشگاه رساندیم و خواستار پیگیری این موضوع شدیم؛ اما اکنون که چند روز از ارسال نامه می‌گذرد هنوز هیچ پاسخی دریافت نکردیم.

این فعال دانشجویی ادامه داد: ما می دانیم که بنا بر مر قانون هیچ شخص حقیقی و حقوقی اجازه دست اندازی و تعرض به اموال یک تشکل دانشجویی را ندارد و حتی در صورت انحلال تشکل جامعه اسلامی دانشجویان بر طبق اساسنامه این تشکل تمامی اموال و متعلقات آن در اختیار بیت مقام معظم رهبری قرار می گیرد.

عنایت پور تصریح کرد: ما به ریاست دانشگاه مهلت سه روزه برای پیگیری این موضوع دادیم؛ اما پس از گذشت چهار روز حتی یک تماس تلفنی هم با تشکل گرفته نشده و ما این بی تفاوتی را به این دلیل می‌دانیم که شاید شخص رئیس دانشگاه هم در این موضوع دخالت داشته اند.

این مطلب بدون برچسب می باشد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *