آخرین اخبار
جامعه اسلامی دانشجویان خطاب به نماینده ریاست دانشگاه:

استفاده کذب از نام کلیه دبیران تشکل‌های دانشگاه آزاد در یک بیانیه غیرقانونی است + تصویر

جامعه اسلامی دانشجویان آزاد همدان در نامه‌ای اعتراض‌آمیز خطاب به نماینده ریاست دانشگاه در خصوص استفاده کذب از نام کلیه دبیران تشکل‌های دانشگاه آزاد در یک بیانیه اعلام کرد: با توجه به اینکه این اقدام دانشگاه آزاد، عمدا یا سهوا یک بی‌اخلاقی محض و تخلف آشکار قانونیست، از حضرتعالی خواستار پیگیری این موضوع هستیم.
اشتراک گذاری
22 آبان 1395
130 بازدید
کد مطلب : 111

به گزارش جادنیوز وبه نقل از گروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو، جامعه اسلامی دانشجویان دانشگاه آزاد همدان در نامه‌ای اعتراض‌آمیز خطاب به تروهید، نماینده ریاست دانشگاه در خصوص استفاده کذب از نام کلیه دبیران تشکل‌های دانشگاه آزاد در یک بیانیه اعلام کرد: با توجه به اینکه این اقدام دانشگاه آزاد، عمدا یا سهوا یک بی‌اخلاقی محض و تخلف آشکار قانونیست، از حضرتعالی خواستار پیگیری این موضوع هستیم.

 

متن نامه اعتراضی جامعه اسلامی دانشجویان خطاب به نماینده ریاست دانشگاه در هیات نظارت بر تشکل های اسلامی سیاسی به شرح زیر است:

بسمه تعالی

جناب آقای دکتر تروهید

نماینده محترم ریاست دانشگاه در هیات نظارت بر تشکل های اسلامی سیاسی دانشگاه آزاد اسلامی واحد همدان

سلام علیکم

احتراما همانگونه که مستحضر هستید در تابستان سال جاری، نشست مشترک دبیران تشکل های سیاسی دانشگاه آزاد اسلامی با ریاست دانشگاه، جناب آقای دکتر میرزاده برگزار شد که جامعه اسلامی دانشجویان دانشگاه آزاد اسلامی واحد همدان نیز بنا بر دعوت به عمل آمده حضور به هم رسانید.

به استحضار می رساند که در روز پایانی نشست بیانیه ای از قول دبیران تشکل ها تنظیم و قرائت شد که به هیچ عنوان به امضای جامعه اسلامی دانشجویان دانشگاه آزاد اسلامی همدان نرسیده بود.

همچنین در صفحه پایانی ویژه نامه آن نشست که از سوی حوزه رسانه و روابط عمومی اداره کل تشکل های اسلامی دانشگاه آزاد اسلامی چاپ و تکثیر شده است، بیانیه مذکور از قول کلیه دبیران حاضر در آن نشست به چاپ رسیده است، که آن صفحه از ویژه نامه به پیوست تقدیم حضور می شود.

اگر خوش بینانه به قضیه بنگریم و آن را یک اقدام عمدی با هدف بهره برداری های سیاسی دانشگاه آزاد از تشکل های دانشجویی مطابق با امیال و سلایق خود قلمداد نکنیم(که به هیچ عنوان دور از ذهن و بعید هم نیست)؛ ظاهرا عزیزان ما در سازمان مرکزی دانشگاه آزاد که سالهاست در حوزه مطبوعات و سیاست فعالیت میکنند هنوز نمی دانند که در چاپ و انتشار چنین بیانیه هایی یا باید از جمع بستن کلیه دبیران و تشکل ها خودداری کنند! و یا باید نام امضا کنندگان بیانیه را در آخر ذکر کنند.

با توجه به اینکه این اقدام دانشگاه آزاد اسلامی، عمدا یا سهوا یک بی اخلاقی محض و تخلف آشکار قانونیست از حضرت عالی به عنوان پشتیبان تشکل های دانشجویی در دانشگاه آزاد اسلامی خواهشمندیم در این رابطه پیگیری های لازم را به عمل آورید.

قطعا در صورت عدم دریافت پاسخی قانع کننده، حق پیگیری این تخلف غیر اخلاقی، از طریق مراجع قانونی و قضایی برای تشکل جامعه اسلامی دانشجویان محفوظ خواهد بود.

مکروا و مکر الله والله خیرالماکرین

 

این مطلب بدون برچسب می باشد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *