آخرین اخبار

انتظار مردم از این مجلس شفافیت و کمک به حل مشکلات است

دبیرکل اتحادیه جامعه اسلامی دانشجویان گفت: انتظار مردم از این مجلس شفافیت و کمک به حل مشکلات است.
اشتراک گذاری
06 مرداد 1399
74 بازدید
کد مطلب : 1121

محمد زادمهر، دبیرکل اتحادیه جامعه اسلامی دانشجویان، با اشاره به اهمیت و ضرورت طرح شفافیت در مجلس شورای اسلامی اظهار داشت: یکی از شعارهای اصلی نمایندگان مجلس در این دوره بحث شفافیت بود و اینکه با مردم به جز مسائل حساس، امنیتی و اسرار نظام  بحث محرمانه ای نداریم.

وی افزود: مردم ما حق دارند در مسائل و طرح هایی چون مسکن نمایندگان خود، رای دادن به وزرا، حضور و غیاب نمایندگان خود در صحن علنی و کمیسیون، فعالیت نمایندگان خود در تذکر، سوال و نطق با نظر و فعالیت و رفتار نمایندگانی که به آنها رای دادند، مطلع باشند.

این فعال دانشجویی تصریح کرد: این مجلس با شعار انقلابی گری  پای کار آمده  و شفافیت رفتار و عملکرد از نمایندگان این مجلس انتظار به جایی است. از نظر ما تفاوت بین مجلس انقلابی و مجلس قبل در همین مسئله  است.

زادمهر اضافه کرد: البته برخی نمایندگان آرا خود را در طرح های مختلف مجلس، در فضای مجازی یا علنی اعلام می کنند که اقدام خوبی است اما نکته مهم طرح مباحث مجلس در کمیسیون است و باید دنبال شفافیت در کمیسیون ها باشیم. انتظار است  اتفاقات و اقداماتی که در مرکز پژوهش ها، کمیسیون ها و دیوان محاسبات رخ می دهد را به طور شفاف در اختیار افکار عمومی قرار دهند.

اتحادیه جامعه اسلامی دانشجویان

واحد روابط عمومی

این مطلب بدون برچسب می باشد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *