آخرین اخبار
واحد روابط عمومی

برگزاری دوره سواد رسانه‌ای در سطح ملی

با توجه به رسالتی که رهبر معظم انقلاب در دیدار اربعین با دانشجویان در رابطه با جهاد تبیین در فضای مجازی بر عهده دانشجویان گذاشتند و همچنین با توجه به رسالت جامعه اسلامی دانشجویان مبنی بر تربیت نیروی تراز اول انقلاب، یک دوره سواد رسانه‌ای به همت این اتحادیه برگزار می‌‌شود.
اشتراک گذاری
15 آبان 1400
123 بازدید
کد مطلب : 2682

سعید هادوی عضو شورای مرکزی اتحادیه جامعه اسلامی دانشجویان در گفت‌وگو با خبرنگار تشکل‌های دانشگاهی خبرگزاری فارس گفت: با توجه به رسالتی که رهبر معظم انقلاب در دیدار اربعین با دانشجویان در رابطه با جهاد تبیین در فضای مجازی بر عهده دانشجویان گذاشتند و همچنین با توجه به رسالت جامعه اسلامی دانشجویان مبنی بر تربیت نیروی تراز اول انقلاب، یک دوره سواد رسانه‌ای به همت این اتحادیه برگزار می‌‌شود.

دبیر روابط عمومی  اتحادیه جامعه اسلامی دانشجویان افزود: این دوره برای اولین بار در سطح ملی و با همکاری سازمان سراج برگزار خواهد شد.

هادوی تصریح کرد: این دوره در ۸ سر فصل تربیت رسانه ای، سواد خبری و فیک نیوز، سلبریتی و فرهنگ شهرت، سواد شبکه های اجتماعی، تکنیک های اقناعی، الزامات کنشگری در رسانه های اجتماعی ،آینده پژوهی فضای مجازی، طلیعه های تمدن سایبری برگزار می‌شود.

وی تصریح کرد: تقویت حلقه‌های میانی در استان‌ها، جریان‌سازی رسانه‌ای و ایجاد و تقویت جریان تبیین، جزء اهداف برگزاری این دوره هستند.

دبیر روابط عمومی اتحادیه جامعه اسلامی دانشجویان گفت: با توجه به عملیات‌های رسانه‌ای مختلفی که دشمن با ابزارهای نوین انجام می‌دهد، لذا تقویت سواد رسانه‌ای جوانان برای خنثی سازی عملیات‌های رسانه‌ای دشمن کاری ضروری است.

وی اظهار داشت: با ایجاد جهاد تبیین، اثرگذاری دشمن را در جامعه کمتر می‌کنیم و این خود باعث تقویت فرهنگ ناب اسلام و حرکت در خط تبیین ارزش‌های اسلامی است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *