آخرین اخبار

برگزاری ۳ مرحله‌ «طرح ابرار» توسط جامعه اسلامی دانشجویان برای کمک به نیازمندان

دبیرکل اتحادیه جامعه اسلامی دانشجویان از برگزاری 3 مرحله‌ای «طرح ابرار» توسط این اتحادیه برای کمک به نیازمندان و مناطق محروم خبر داد.
اشتراک گذاری
14 تیر 1399
149 بازدید
کد مطلب : 1109

محمد زادمهر دبیرکل اتحادیه جامعه اسلامی دانشجویان با اشاره تاکید رهبر معظم انقلاب برای کمک به محرومان و دستور ایشان برای برگزاری رزمایش همدلی، مواسات و کمک مومنانه به نیازمندان گفت: بر همین اساس ما در اتحادیه جامعه اسلامی دانشجویان با توجه به ظرفیت هایی که وجود داشت طرحی را عنوان « طرح ابرار» آماده کردیم تا بتوانیم در این بحث کاری انجام داده و در این اقدام خیر شریک شویم.

وی ادامه داد: ما در این طرح مناطق محروم را شناسایی کردیم و به جمع آوری کمک های مردمی برای کمک به این مناطق پرداختیم.

زادمهر تصریح کرد: تا کنون سه مرحله از این طرح انجام شده که در همین راستا در مرحله اول ۱۱۰ بسته حمایتی شامل برنج، روغن، رب گوجه، ماکارونی و سویا  با همکاری کمیته امداد آماده و در مناطق محروم تهران توزیع شد.

این فعال دانشجویی تصریح کرد: مرحله اول این طرح در نیمه اول ماه مبارک رمضان برگزار شد و از نیمه دوم ماه رمضان هم مرحله دوم این طرح آغاز شد و در این مرحله هم ۱۱۴ بسته مواد غذایی در مناطق محروم شهرستان ملارد توزیع شد.

وی یادآور شد: مرحله سوم طرح ابرار هم هفته گذشته برگزار شد و در این مرحله هم ۵۰۰ بسته غذایی شامل دو عدد مرغ و مواد پروتئینی با همکاری ستاد اجرای فرمان امام و بنیاد احسان در روستاهای اطراف ملارد توزیع شد.

زادمهر گفت:  در این مراحل نزدیک به ۱۳ میلیون تومان هزینه شد و نکته جالب اینکه ۸ میلیون تومان از این مبلغ از طریق کمک های مردمی و مابقی از طریق گروه‌های جهادی و خیریه تامین شد که این نشان از اعتماد مردم به جامعه دانشجویی دارد.

اتحادیه جامعه اسلامی دانشجویان

واحد روابط عمومی

این مطلب بدون برچسب می باشد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *