آخرین اخبار

بیانیه اتحادیه جامعه اسلامی دانشجویان به مناسبت فرا رسیدن روز قدس

بسم الله الرحمن الرحیم «روز قدس یک روز جهانی است. روزی نیست که فقط اختصاص به قدس داشته باشد. روز مقابله مستضعفین با مستکبرین است. روز مقابله ملتهایی است که در زیر فشار ظلم امریکا و غیر امریکا بودند، در مقابل ابرقدرتهاست. روزی است که باید مستضعفین مجهز بشوند در مقابل مستکبرین، و دماغ مستکبرین […]

اشتراک گذاری
09 اردیبهشت 1401
172 بازدید
نویسنده : JadNewsWriter
کد مطلب : 3072

بسم الله الرحمن الرحیم

«روز قدس یک روز جهانی است. روزی نیست که فقط اختصاص به قدس داشته باشد. روز مقابله مستضعفین با مستکبرین است. روز مقابله ملتهایی است که در زیر فشار ظلم امریکا و غیر امریکا بودند، در مقابل ابرقدرتهاست. روزی است که باید مستضعفین مجهز بشوند در مقابل مستکبرین، و دماغ مستکبرین را به خاک بمالند.‏» امام خمینی (ره) 

ملت شریف ایران!

در واپسین روز های ماه مبارک رمضان و در آستانه آخرین جمعه این ماه پر خیر و برکت قرار داریم . سالیان متمادی ست که آخرین جمعه این ماه عزیز مزین است به نام اولین قبله مسلمین، قدس. بیش از چهل سال پیش بنیان گذار کبیر انقلاب اسلامی امام خمینی (ره) هوشمندانه نام قدس شریف را بر روزی نهادند که جمله مسلمانان عالم گرد هم آیند و اصلی ترین آرمان اسلام یعنی آزادی فلسطین را فریاد زنند و علیه اشغالگران خبیث مشت ها گره زده خود را بر دهان صهیونیست ها و مستکبرین حامی آن بکوبند.

روز قدس که همجوار شب قدر است باید در بین مسلمانان احیا شود و مبدأ بیداری و هوشیاری آنان باشد، و از غفلت هایی که در طول تاریخ شده است بیرون آیند تا در نهایت این زمین مقدس به دامان اسلام بازگردد. 

قدس و آرمان فلسطین نه فقط یک موضوع عربی یا اسلامی بلکه یک مسأله جهانی است، مبارزان فلسطینی و حامیان آنان در سراسر جهان از جانب تمام آزادیخواهان جهان با رژیمی می جنگند که ددمنشانه مردم مظلوم فلسطین را به خاک و خون کشیده اند. آپارتاید جدیدی که توسط سران رژیم صهیونیستی بوجود آمده یک خطر جهانی ست که اگر با آن مقابله نشود دیر یا زود کل عالم را فرا خواهد گرفت. روز جهانی قدس روز فریاد رهایی فلسطین از چنگال صهیونیست‌های غارتگر، روز مقابله مستضعفین با مستکبرین است، در حقیقت ثـمره و حاصـل خـودسازی‌های مسلمانان در ماه مبارک رمضان، در فریادهای استکبار ستیزانه روز قـدس تبلور پیدا می‌کند. روز قدس نماد مبارزه با ظلم و دفاع از عدالت و شرافت است. 

امسال روز قدس مصادف شده است با فداکاری ها و نمایش اقتدار ملت مظلوم فلسطین، این مردم مظلوم اما قوی عزتمندانه، شجاعانه و شهادت طلبانه دشمن غاصب و تا بن دندان مسلح را مستأصل و عاجز کرده اند. 

شاید چهل سال پیش کسی گمان نمی کرد روزی برسد که مبارزان فلسطینی به جای سنگ با موشک و یا در دل سرزمین های امنیتی اسرائیل دشمن صهیونیستی را ادب کنند؛اما امروز میبینیم امت حزب ا… که در بند حصر و تحریم است، چگونه رژیم صهیونیستی را بیچاره و مضطرب ساخته اند. فلسطینیان نیز با تأسی از ملت قهرمان ایران که چهل و سه سال شرافتمندانه مقابل دشمنان ایستاده، مقابل خصم ایستاده اند.

اتحادیه جامعه اسلامی دانشجویان ضمن گرامی داشت روز جهانی قدس و یاد و خاطره بنیانگذار کبیر انقلاب اسلامی، حضرت امام خمینی (ره) و همچنین محکوم نمودن جنایات رژیم صهیونیستی، از ملت مجاهد ایران می خواهد با پیروی از منویات مقام معظم رهبری آیت ا… خامنه‌ای و پاسداشت خون شهداء راه قدس خصوصاً شهید حاج قاسم سلیمانی به قدر و اندازه خود به تحقق آرمان فلسطین کمک کنند و پس از دوسال دوری از راهپیمایی مهم و مؤثر روز قدس با حضور در این جمع مقدس، عظمت اتحاد مسلمین را به رخ جهانیان و خصوصاً مستکبرین بکشانند.

والسلام علیکم و رحمت الله و برکاته

#اتحادیه_جامعه_اسلامی_دانشجویان

جهت اطلاع از اخبار و برنامه ها ما را دنبال کنید.

🔹کانال تلگرام:

http://T.me/akhbar_jad

🔸پیج اینستاگرام:

https://b2n.ir/b7427

🔸کانال ایتا:

eitaa.com/jadnews

این مطلب بدون برچسب می باشد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *