آخرین اخبار
بیانیه دعوت تشکل جامعه اسلامی دانشجویان دانشگاه آزاد اسلامی قم از مردم

حضور پرشور در راهپیمایی روز جهانی قدس

بیانیه تشکل جامعه اسلامی دانشجویان دانشگاه آزاد اسلامی قم بمناسبت روز جهانی قدس بسمه تعالی   إن تنصرالله ینصرکم و یثبت اقدامکم امام خمینی (ره) :  فلسطین پاره تن جهان اسلام است. روز قدس که یادگار گرانسنگ قائد عظیم الشأن انقلاب حضرت امام خمینی (ره) است حقیقتا روزی از روز های خداست که در آن […]

اشتراک گذاری
17 خرداد 1397
329 بازدید
کد مطلب : 531
بیانیه تشکل جامعه اسلامی دانشجویان دانشگاه آزاد اسلامی قم بمناسبت روز جهانی قدس
بسمه تعالی
 
إن تنصرالله ینصرکم و یثبت اقدامکم
امام خمینی (ره) : 
فلسطین پاره تن جهان اسلام است.
روز قدس که یادگار گرانسنگ قائد عظیم الشأن انقلاب حضرت امام خمینی (ره) است حقیقتا روزی از روز های خداست که در آن فریاد ظلم ستیزی و دفاع از مظلومان در سراسر جهان  به گوش میرسد وآزادیخواهان و آزادگان دنیا یکصدا تمام خشم خود را از جنایات رژیم سفاک صهیونیستی بر سر اسرائیل فرود می آورند.
طرح روز قدس از سوی معمار کبیر انقلاب مسئله فلسطین را از یک مسئله عربی و قومی به یک دغدغه و خواست اساسی جهان اسلام مبدل کرد و امروزه مسئله فلسطین در رأس مسائل سیاسی امت اسلام است و همه موظفند برای آزادی و نجات ملت فلسطین تلاش و مجاهدت کنند.
خیزش دوباره ملت ها در این روز، آن هم در شرایطی که دامان ناپاک آمریکا و اسرائیل غاصب به ننگی دیگر آلوده شده و فلسطینیان معترض به انتقال سفارت شیطانی آمریکا به بیت المقدس را به خاک و خون کشیده اند، موجی سهمگین و ظلم ستیزانه را بر سر جشن های این روزهای صهیونیست ها آوار خواهد کرد. گشایش سفارت آمریکا در بیت المقدس بر خلاف قوانین بین المللی که نخست وزیر رژیم کودک کش صهیونیستی از آن به عنوان “یک اتفاق تاریخی” یاد می کند حقیقتی بس رعب انگیز برای جبهه باطل در بطن خود دارد و آتش خشم فلسطینیان و همه مسلمانان جهان را بیش از پیش شعله ور خواهد کرد.
دیگر بلیط عمر رژیم منحوس صهیونیستی رو به زوال است و ما به سخنان رهبرمان ایمان داریم و معتقدیم که روزی خواهد آمد که در قدس نماز بخوانید و آنروز دیر هم نخواهد بود و قطعا فرعونهای امروز جهان ۲۵ سال دیگر را درک نخواهند کرد.
شما ای مردم سلحشور وخستگی ناپذیر ایران اسلامی بار دیگر وقت آن رسیده که با حضور پر رنگ خود نشان دهید تا اسلام زنده است ایران زنده است و تا ایران زنده است نخستین قبله گاه مسلمین قدس عزیزمان زنده خواهد بود.
در پایان تشکل جامعه اسلامی دانشجویان دانشگاه آزاد اسلامی قم ضمن تجدید بیعت با آرمانهای امام راحل (ره) و مقام عظمای ولایت حضرت آیت الله امام خامنه ای (دامت برکاته) از کلیه دانشگاهیان و دانشجویان و مردم شریف و ولایی قم جهت حضور گسترده و پرشور در راهپیمایی روز قدس دعوت بعمل می آورد.
والسلام علی من اتبع الهدی

این مطلب بدون برچسب می باشد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *