آخرین اخبار
جامعه اسلامی دانشجویان دانشگاه ولی عصر رفسنجان:

خیال شکست‌ناپذیری آمریکا خطایی بزرگ است

جامعه اسلامی دانشجویان دانشگاه ولی عصر(عج) با صدور بیانیه ای در خصوص ۱۳ آبان اعلام کرد: ملت ایران با حضوری پرشور توأم با بصیرت و آگاهی خود، در این روز ضربه مهلک دیگری بر پیکر متعفن استکبار و مستکبران عالم خواهد نواخت و اثبات خواهند کرد که خیال شکست‌ناپذیری آمریکا خطایی بزرگ است.
اشتراک گذاری
16 آبان 1395
146 بازدید
کد مطلب : 50

به گزارش جادنیوز، جامعه اسلامی دانشجویان دانشگاه ولی عصر(عج) با صدور بیانیه ای در خصوص ۱۳ آبان اعلام کرد: ملت ایران با حضوری پرشور توأم با بصیرت و آگاهی خود،  در این روز ضربه مهلک دیگری بر پیکر متعفن استکبار و مستکبران عالم خواهد نواخت و اثبات خواهند کرد که خیال شکست‌ناپذیری آمریکا خطایی بزرگ است.

 
متن کامل این بیانیه به شرح زیر است:
 
«مبارزه‏ای که الآن بین کفر و اسلام است، این منازعه بین ما و امریکا نیست، بین اسلام است و کفر» امام خمینی(ره)
 
۱۳ آبان روز بزرگ فریاد رسای مرگ بر آمریکا در برابر مصداق اتَمّ استکبار است و مُهر «مرگ بر آمریکا»ی ملت ایران هر سال بر قلب تاریخ کوبیده خواهد شد تا جهانیان بیش از پیش بانیان ظلم و کفر را بشناسند.
یوم‌الله سیزدهم آبان روز «اعلام برائت و فریاد کوبندۀ خشم و نفرت و انزجار «امت‌های آزاده و اسلامی به ویژه ملت مبارز، بیدار و استکبارستیز ایران اسلامی علیه استکبار آمریکایی است و ملت ایران اعلام خواهد کرد : آمریکا کماکان محور شرارت و جنایت و رأس استکبار است و ۱۳ آبان امسال روز بزرگ ـ فریاد رسای « مرگ بر آمریکا» خواهد بود.
با ادامه رفتار و ادبیات زشت، اهانت آمیز و زورگویانه دولتمردان امریکا در مواجهه با سایر کشورهای مستقل، آزادیخواه، عدالت طلب و مسلمان به ویژه ملت بزرگ و صلح‌طلب ایران اسلامی، ملت شهید پرور و استکبارستیز ایران همچنان آمریکا را شیطان بزرگ و دشمن شماره یک خود و بلکه جامعه بشری و صلح و امنیت جهانی می‌داند.
سیزدهم آبان صرفا چند رویداد تاریخی نیست بلکه روزی است که ایرانیان تا نفس خواهند داشت و قدرت خواهند داشت فریاد هیهات منالذله را سربر می آورندو سیلی‌های محکم خود را بر صورت دولت های مستکبر و در راس آن آمریکای غاصب خواهد زد.
 “یوم‌الله سیزدهم آبان”؛ روز ملی مبارزه با استکبار جهانی و در برگیرنده سه واقعه سرنوشت‌ساز و تاریخی در صحیفه خاطرات و افتخارات و نقطۀ پیوند برگهای زرینی از تاریخ آزادگی رفیع ملت سربلند ایران است.
 سیزدهم آبان سالروز تبعید رهبر کبیر انقلاب اسلامی و بزرگ مرجع جهان تشیع ، حضرت امام خمینی (ره)، در سال ۱۳۴۳ به جرم دفاع از شرافت و کرامت انسانی و استقلال ایران و مخالفت با لایحۀ سراسر ننگین و استعماری کاپیتولاسیون و برده‌داری نوین امریکای جنایتکار است.
 سیزدهم آبان؛ سالروز بزرگداشت شهادت دانش‌آموزان انقلابی معترض به ظلم و ستم و فساد دستگاه دربار ستمشاهی و استعمار و دخالت های امریکا در امور داخلی ایران است که این قیام توسط گارد دژخیمان رژیم منحوس طاغوت و با طراحی و دستور آمریکا در مقابل درب اصلی دانشگاه تهران در سال ۱۳۵۷، به وحشیانه ترین شکل ممکن به خاک وخون کشیده شد.
سیزدهم آبان سالروز تسخیر و فتح ظفرمندانۀ لانه جاسوسی آمریکا به دست دانشجویان مسلمان پیرو خط امام (ره) در سال ۱۳۵۸ و یادآور فاتحان لانه جاسوسی آمریکاست. سه رخداد بزرگی که وجه مشترک همه آن‌ها؛ ویژگی «استکبارستیزی، استقلال‌طلبی و آزادی‌خواهی» ملت مبارز، مقاوم و ولایت‌مدار ایران اسلامی است.
شکست‌های تلخ و پی در پی شیطان بزرگ، آمریکای ام‌الفساد قرن، در بیش از سه دهه دشمنی آشکار با انقلاب اسلامی و اعتراف دولتمردان و سردمداران محافل سیاسی ـ امنیتی غرب نسبت به ناکارآمدی و استیصال و درماندگی نقشه‌ها، ترفندهای شوم و فتنه‌ها و آشوب‌های شیطانی نظام سلطه علیه بیادهای فکری و فرهنگی مکتب سراسر نورانی اسلام و انقلاب اسلامی، بیانگر اقتدار، رشد و پیشرفت و تعالی ایران اسلامی در افق چشم‌انداز پیش‌روی خود در سایۀ تدابیر و هوشمندی ولایت‌فقیه و رهبری انقلاب اسلامی و هوشیاری و بصیرت مثال‌زدنی مردم انقلابی و رشید است.
جامعه اسلامی دانشجویان دانشگاه ولی عصر(عج)  در پایان این بیانیه بار دیگر ملت استکبار ستیز، عاشورایی، فهیم و قدرشناس ایران اسلامی را به حضور پرشور و گسترده، فعال وآگاهی بخش در تظاهرات ضداستکباری یوم‌الله سیزدهم آبان دعوت می کند و اطمینان دارد حســـینـیـان در ماه مـشـــق حسـینـی در ماه محرم‌الحرام، یوم‌الله ۱۳ آبان را رزم حســیـنـی بر علیه یــزیـدیـان زمـان و در رأس آن آمریکای جنایت‌ پیشه و حامی جنایت‌کاران و کودک‌کشان عالم دانسته و با حضوری پرشور توأم با بصیرت و آگاهی خود، ضربه مهلک دیگری بر پیکر متعفن استکبار و مستکبران عالم خواهد نواخت و سیلی جوانان و عاشورائیان بر آمریکای جنایتکار را بار دیگر تکرار خواهد و اثبات خواهند کرد که خیال شکست‌ناپذیری آمریکا خطایی بزرگ است.
 
جامعه اسلامی دانشجویان دانشگاه ولی عصر(عج)

این مطلب بدون برچسب می باشد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *