آخرین اخبار
واحد فرهنگی اتحادیه جامعه اسلامی دانشجویان

دوره آموزشی ازدواج موفق و آسان برگزار شد

دوره اموزشی ازدواج موفق و اسان با هدف فرهنگ سازی در گسترش ازدواج آسان برگزار و با بررسی موانع، راهکارهایی ارائه شد
اشتراک گذاری
28 آبان 1399
272 بازدید
کد مطلب : 1177

به گزارش روابط عمومی اتحادیه جامعه اسلامی دانشجویان ،سرکار خانم امیری مقدم دبیر واحد فرهنگی از برگزاری دوره آموزشی ازدواج موفق و آسان در روزهای ۱۶الی ۱۹ آبان بصورت مجازی خبرداد.


امیری مقدم در رابطه با هدف برگزاری این دوره ضمن تاکید بر سخن مقام معظم رهبری مبنی بر اینکه اصلاح جامعه بدون اصلاح فرهنگ آن میسر نیست گفت: یکی از مسائل ضروری حوزه ی فرهنگ با توجه به شرایط روز کشور ومقوله مهم جمعیت ،بحث ازدواج می باشد که نیازمند فرهنگ سازی در مورد گسترش ازدواج اسان و همچنین اموزش هایی برای ازدواج موفق است برهمین اساس واحد فرهنگی اتحادیه با هدف گسترش ازدواج آسان و موفق این دوره ی آموزشی را با حضور استاد برجسته،جناب اقای دکتر علیرضا لاور (استاد دانشگاه ومعاون اموزشی بنیاد ملی خانواده) برای دانشجویان ترتیب داد.

این فعال فرهنگی گفت: جوانان امروزه با توجه به شرایط کنونی با چالش های فراوانی روبرو هستند که در این دوره سعی شد ضمن بررسی این چالش ها، راهکارهایی برای تسهیل این امر ارائه شود. 

وی در ادامه از حمایت و پشتبانی از افراد علاقه مند به این امر خداپسندانه خبرداد و گفت:در راستای احیای ازدواج اسان پس از پایان دوره به افراد نیازمند درزمینه ی ازدواج حداکثر توان از محل های نهاد های حمایتی پشتیبانی خواهد شد.


این مطلب بدون برچسب می باشد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *