آخرین اخبار
دبیر هیأت عالی نظارت جامعه اسلامی دانشجویان دانشگاه شریف:

دولتمردان به جای اخذ هزینه سنوات از دانشجویان جلوی سوء استفاده‌های مالی را بگیرند!

دبیر هیأت عالی نظارت جامعه اسلامی دانشجویان دانشگاه شریف گفت: دولتمردان به جای اخذ هزینه سنوات از دانشجویانِ مظلوم، جلوی سوء استفاده‌های مالی را بگیرند.
اشتراک گذاری
19 آبان 1395
136 بازدید
کد مطلب : 105

به گزارش جادنیوز، سید مجتبی شهرآئینی، دبیر هیأت عالی نظارت جامعه اسلامی دانشجویان دانشگاه صنعتی شریف در گفت‌وگو با خبرگزاری دانشجو، با اشاره به اخذ سنوات از دانشجویان دانشگاه شریف گفت: اخذ هزینه های چند برابر تعرفه های عادی از دانشجویان اقدامی غیرقابل قبول و ظالمانه است که در برخی دانشگاه ها اتفاق می افتد.

وی تصریح کرد: دانشجویانی که برای اتمام سنگین ترین دروس دانشگاهی کشور فقط به یک ترم دیگر نیاز دارند، با هزینه های چند برابری رفاهی و تحصیلی مواجه می شوند و این در حالی است که ضعف محرز سیاستگذاران در گسترش بی رویه نظام آموزش عالی کشور، کسب موقعیت شغلی مناسب برای دانشجویان نخبه کشور را مورد تهدید جدی قرار داده است.

دبیر هیأت عالی نظارت جامعه اسلامی دانشجویان دانشگاه صنعتی شریف با بیان اینکه به نظر می رسد جلوگیری از اختلاس ها و حقوق های نجومی راه مناسب تری برای جبران کسر بودجه دانشگاه ها است تا فشار به قشر مظلوم دانشجو، خاطر نشان کرد: ما به مسئولین توصیه می کنیم به جای گسترش کمی و بیهوده آموزش عالی، به فکر بهبود کیفیت آن باشند؛ تا علاوه بر تسریع در رشد علمی کشور، از ضایع شدن منابع و امکانات جلوگیری شود. دولتمردان به جای اخذ هزینه سنوات از دانشجویانِ مظلوم، جلوی سوء استفاده های مالی را بگیرند!  

این مطلب بدون برچسب می باشد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *