آخرین اخبار
دبیر تشکیلات جامعه اسلامی دانشکده ادبیات دانشگاه تهران

دولت از تجربه برجام عبرت بگیرد

مسئول تشکیلات جامعه اسلامی دانشکده ادبیات دانشگاه تهران گفت: به دولت پیشنهاد می‌کنیم از تجربه برجام عبرت بگیرد، چرا که ارتباط با آمریکا هیچ عایدی برای ملت ایران ندارد.
اشتراک گذاری
14 آبان 1395
116 بازدید
کد مطلب : 38

به گزارش جادنیوز، صبا عبداللهی، مسئول تشکیلات جامعه اسلامی دانشجویان دانشکده ادبیات و علوم انسانی دانشگاه تهران در گفت‌‌و گو با خبرنگار دانشگاهخبرگزاری دانشجو، با اشاره به ایام الله ۱۳آبان گفت: سیزدهم آبان ماه نماد حقیقت زنده استکبار ستیزی می باشد که در طول تاریخ به کرات در ملت ایران تجلی کرده است.

وی تصریح کرد: صیانت از مصادیق ظهور، حقیقت مبارزه با استکبار و کمک به پر رنگ تر شدن این شاخصه مهم نظام جمهوری اسلامی، بر عهده دولت و دستگاه دیپلماسی می باشد.

مسئول تشکیلات جامعه اسلامی دانشجویان دانشکده ادبیات و علوم انسانی دانشگاه تهران اظهار داشت: دستگاه دیپلماسی و دولت جمهوری اسلامی باید جلوه ای از اعتماد به سنت های حقه الهی باشند؛ نه نمودی از فرجام اعتماد به وعده های شیطان بزرگ!

وی ادامه داد: متاسفانه اساسی ترین پروژه دولت یازدهم مجسمه عبرت از اعتماد به استکبار جهانی  است، در حالی که می توانست تبلور شکوفایی ظرفیت های عظیم ملت با اتکای به توانایی های داخلی و پرهیز از چشم دوختن به گشایش های موهوم پس از تجربه اعتماد به آمریکا باشد.

عبداللهی در پایان خاطر نشان کرد: به دولت پیشنهاد می کنیم از تجربه برجام عبرت بگیرد. ارتباط با آمریکا هیچ عایدی برای ملت ایران ندارد.

این مطلب بدون برچسب می باشد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *