آخرین اخبار
دبیر جامعه اسلامی دانشجویان دانشگاه یزد:

دولت با خود تحریمی ارگان‌های داخلی خاندان قاجار را رو سفید کرد!

دبیر جامعه اسلامی دانشجویان دانشگاه یزد در واکنش به خود تحریمی برخی نهادهای داخلی گفت: این اقدام دولت تاییدی است بر این مدعای دروغین که مدت‌هاست استکبار جهانی در گوش مستضعفین می‌خواند و این یک اقدام بی‌سابقه در کل تاریخ ایران است؛ چرا که حتی در دوران قاجار نیز قدرت‌های خارجی نتوانستند دولت قاجار را وادار به خود تحریمی کنند.
اشتراک گذاری
11 آبان 1395
125 بازدید
کد مطلب : 23

به گزارش جادنیوز، محمد طالع زاده شیرازی، دبیر جامعه اسلامی دانشجویان دانشگاه یزد، پیرامون قرارداد های ننگین FATF بیان داشت: یکی از اساسی‌ترین آرمان های انقلاب شکوهمند اسلامی ایران که همواره ملت ایران از اولین روزهای مبارزه علیه رژیم طاغوت آن را فریاد می زد، استقلال کشور و قطع ید استکبار جهانی از این مرز و بوم بود.

وی افزود: اما متاسفانه این روزها نه به دست اجانب و مستکبرین عالم؛ بلکه شاهد آن هستیم که به دست عده ای غرب زده که قلبا اعتقادی به مبانی انقلاب اسلامی ندارند، اتفاقات ننگین دیگری رقم می خورد که اسقلال کشور را در معرض خطر قرار می دهد.؛ قراردادهای جدید نفتی آن هم با شیوه ای که آقایان تنظیم کرده‌اند!

این فعال دانشجویی با اشاره به شرایط بسیار خطرناکی که این قرارداد از این پس برای ملت ما رقم خواهد زد، تصریح کرد: تنظیم مبهم اینگونه قراردادها، خواه نا خواه خاطره تلخ برجام را به یاد می آورد و گویا همان تفکر خود باخته غربی است که می خواهد با اصلاح معیارهای اصیل انقلابی به نفع سیاست های کثیف استعمار، به گمان خود شرایط را برای توسعه کشور فراهم کند تا شاید رویای مشوش ژاپن اسلامی به حقیقت تبدیل شود!

طالع زاده ادامه داد: باید به این آقایان گفت، تجربه برجام و منا و جده و غیره را به یاد آورید، از این همه وادادگی و عقب نشینی در مقابل این گرگ صفتان چه خیری نصیب شما و این ملت شد که دوباره برای چنین پروژه های سر و دست می شکنید؟

وی خاطرنشان کرد: بر اساس این قرارداد و طبق تحریم های ثانویه علاوه بر ۱۷۸ فرد و نهاد ایرانی، وزارت اطلاعات و وزرات دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح، وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی نیز در لیست تحریم های ثانویه قرار دارند، این اتفاق بدین معناست که از این پس حتی بانک های ایرانی نیز حق ارائه خدمات به این وزارت‌خانه‌های حیاتی کشور را ندارند؛ چرا که از دید کدخدا و نوچه هایش، این ارگان ها فعالیت های تروریستی دارد!

این فعال دانشجویی گفت: این اقدام دولت تاییدی است بر این مدعای دروغین، که مدت هاست استکبار جهانی در گوش مستضعفین عالم می خواند و این یک اقدام بی سابقه در کل تاریخ ایران است؛ چرا که حتی در دوران قاجار نیز قدرت های خارجی نتوانستند دولت قاجار را وادار به خود تحریمی کنند.

طالع زاده بیان داشت: در پایان لازم می دانم دلسوزانه به دولت زحمت کش توصیه کنم که برای حفظ آبروی خود و افزایش میزان رضایت مردم از دولت هم که شده جلوی این تعهدات ننگین را بگیرد و با تمام قوا برای عملیاتی کردن اقتصاد مقاومتی بکوشد و بداند که تنها راه حل شرایط فعلی کشور تحقق اقتصاد مقاومتی است و بس.

این مطلب بدون برچسب می باشد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *