آخرین اخبار
مسئول سیاسی جامعه اسلامی دانشجوان دانشگاه ولیعصر(عج) رفسنجان:

روز تعامل با دنیا مایه خفت شورای عالی انقلاب فرهنگی است

مسئول سیاسی جامعه اسلامی دانشجوان دانشگاه ولیعصر(عج) رفسنجان با اشاره به تصویب روز برجام به عنوان روز تعامل و گفت‌‌وگو گفت: روز تعامل با دنیا مایه خفت شورای عالی انقلاب فرهنگی است.
اشتراک گذاری
10 آبان 1395
143 بازدید
کد مطلب : 19

به گزارش جادنیوز، نیک آئین، دبیر سیاسی جامعه اسلامی دانشجویان دانشگاه ولیعصر(عج) رفسنجان، در خصوص روز تعامل بیان داشت: گویا فرهنگ لغت ها قدیمی شده اند و در برخی از لغات و اصطلاحات جوابگوی محاوره حال نمی توانند باشند و معانی برخی لغات و واژه ها به مرور زمان قابل تغییر است؛ حال آنکه در معنی می تواند چرخشی ۱۸۰ درجه ای نسبت به قبل داشته باشد.

وی با بیان اینکه روز تعامل با دنیا مایه خفت شورای عالی انقلاب فرهنگی است، افزود: برای نمونه طبق دیدگاه شورای انقلاب فرهنگی که جناب رئیس جمهور ریاست آن را در اختیار دارند، ننگ، تسلیم، درس عبرت، پشیمانی، بی اعتمادی و از این قبیل واژه ها به عزت، سازش، پیروزی، تعامل و دستاورد و کلمات این چنینی تبدیل می شوند و نتیجه‌اش این می شود که برجام مایه افتخار و مباهات و تحفه فرنگ خوانده می‌شود و روز اجرای برجام روز تعامل سازنده با دنیا نام می‌گیرد.

 

این فعال دانشجویی تصریح کرد: البته این نوع تفکر از قدیم الایام وجود داشته و انسان های زیادی در داخل کشور یدک کش این نوع تفکر بوده اند از حاکمان قاجاری و پهلوی گرفته تا کسانی که از انقلاب عبور کردند و حال اصلاح طلب خوانده می شوند.

نیک آئین ادامه داد: این انسانها عزت را در سوار شدن در ماشین خارجی و نشستن در هواپیمای ساخت غرب و لبخند به غربی ها می دانند و حاضرند به خاطر این عزتشان هر امتیازی را بدهند و وقتی روی صندلی حکمرانی می نشینند، فرمان ماشین حکومت را از راه انقلاب کج می کنند و به جاده خاکی غرب می زنند و یک عده هوچی اجیر شده مثل رسانه های زنجیری در داخل ماشین نشسته اند و کثیف شدن ملت به گرد و غبار غربی را مقدس می دانند وآن را دستاورد و مایه افتخار وسرور می خوانند.

وی گفت: از همین رو می شود که روز کوتاه آمدن و تسلیم شدن ملت در مقابل خواسته های چند کشور غربی موجب سرافرازی می شود و باید در تاریخ ثبت شود آن هم به اسم «تعامل سازنده با دنیا» این نامگذاری از جهات دیگری نیز مورد بحث است:

۱- اینکه آیا دنیا برای ملت ایران آمریکا و چند کشور فرنگی معنی می شود و حال آنکه رویه انقلاب مخالفت با دو سه کشوری است که مشغول آدم کشی و ظلم و استکبار هستند و هیچ گاه از موضع خود کوتاه نیامده اند؟

۲- این نام گذاری این پیام را به کشورهای ظالم می رساند که ملت ایران شما را به رسمیت شناخته و رویه از این به بعد این خواهد بود که راه انقلاب به سمت شما کج خواهد شد، در حالی که قیام امام(ره) دربرابر همین کشوره ایی بود که برای رسیدن به خواسته های پست خود از هیچ کاری دریغ نکرده اند.

۳- این نامگذاری حاکی این مفهوم را می رساند که ما تا کنون با دنیا در حال جنگ بوده ایم و تا الان اهل تعامل نبوده ایم و همه مشکلات ما با غرب تقصیر خود ما بوده است.

دبیر سیاسی جامعه اسلامی دانشجویان دانشگاه ولیعصر رفسنجان گفت: همه این ها در حالی است که اصلا اصل تعامل و سازنده بودن این مذاکرات زیر سئوال است و خود مذاکره کنندگان یا یکی یکی معترف به شکست می شوند یا جاسوس از آب در می آیند؛ اما جناب رئیس جمهور هنوز بر رفتن در این جاده منتهی به باتلاق اسرار می ورزد؛ این شورا باید این نام گذاری را پس بگیرد یا در همه فرهنگ نامه ها و لغت نامه ها معنی جمله «تعامل سازنده با دنیا» به «سرخم کردن در مقابل ظلم» تغییر یابد.

این مطلب بدون برچسب می باشد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *