آخرین اخبار
امیرحسین ساده

فردی که برای بقا عمر سیاسی اش همه چیزش را فدا کرده

آقای رئیس جمهور مایه شرمساری دیدن چشمان شرمنده پدریست که در برآورده کردن نیاز های اولیه خانواده اش عاجز مانده است ، آقای رئیس جمهور مایه شرمساری برملاشدن آرزوهای جوانی ست که بعد از هجده سال تحصیل باید بعنوان سرایدار و راننده امرار معاش کند.
اشتراک گذاری
21 آذر 1395
134 بازدید
کد مطلب : 172

قرآن کریم دیگر چقدر در مورد همین معصیت رایج میان ما یعنی غیبت و تهمت زدن داد بکشد (مجموعه‌ آثار شهید مطهری)، قطعا معلم شهید نمی دانست فرزندش روزی چون آب خوردن به مومنین افترا میزند و موجبات اختلاف و تشنج را در کشور پدید می آورد . عده ای بر این باورند که رفتار و واکنش های جناب مطهری همچون یک منحنی سینوسی است اما وقتی کمی به رفتار و موضع گیری های ایشان با دقت مینگریم شاهد یک معادله ایم که به سمت تباهی و منهای بینهایت میل میکند.فردی که زمانی بر این باور بود که نوک پیکان حملات اصلاح طلبان بسمت ولایت فقیه است یا از خطر شدت گرفتن قدرت اصلاح طلبان دم میزد به لطف لیست همین جریان وارد مجلس یازدهم میشود .فردی که برای بقا عمر سیاسی اش همه چیزش را فدا کرده از شخصیت و استقلال عقائد گرفته تا دین و ایمانش ، از سخن گفتن از زبان ولی نعمتمان که شاید اگر امام رضا هم بود پای کنسرت می‌نشست تا امروز که داخل  پازل دشمن و در جهت تخریب چهره امام جمعه و نماینده مردم انقلابی مشهد در مجلس خبرگان رهبری کمرهمت بر بستند.
مگر نه این که دادستان میتواند طبق قانون از وقوع حوادث اجتماعی پیشگیری کند، براستی چرا وقتی  سخنرانی ایشان دقیقا روز قبل از ماجرای مشهد، در دانشگاه دولتی کرمان لغو شد این جار و جنجال به راه نه افتاد و فریاد وااسفا برای آزادی بیان سر ندادند چه شد که این موضوع تا این حد حباب کاذبی از توجهات رسانه ای و سیاسی را به خود جلب کرد و جالب آنکه بلافاصه واکنش دولت ودر راس آن آقای رئیس جمهور را شاهد بودیم نقش کاتالیزور در ایجاد تنش را ایفا کرد تا جایی که موضوعی در این حد پیش پاافتاده و کم اهمیت نسبت به مسائل اساسی نظام به چالش لفظی میان روئسا  قوا مبدل شد. البته این قضیه نکته مثبتی هم داشت و آن اینکه توانایی و سرعت عمل دولت در واکنش نسبت به اتفاقات به همگان ثابت شد.واکنشی که جای خالی آن در فاجعه منا در رابطه با دریافت حقوق های نجومی در قضیه صندق ذخیره فرهنگیان و مواردی از این دست بشدت حس شد. ظاهرا امروز مردم هیچ دغدغه ای مهمتر و افضل تر از سخنرانی علی آقای مطهری ندارند ، گویی بیکاری اختلاس و حقوق های نجومی و رکود مایه افتخار دولت مردان است.
آقای رئیس جمهور مایه شرمساری دیدن چشمان شرمنده پدریست که در برآورده کردن نیاز های اولیه خانواده اش عاجز مانده است ، آقای رئیس جمهور مایه شرمساری برملاشدن آرزوهای جوانی ست که بعد از هجده سال تحصیل باید بعنوان سرایدار و راننده امرار معاش کند.
بیشک عدم توانایی و ضعف شدید دولت در بخش اقتصادی بر کسی پوشیده نیست بخشی که نقطه اتکا دکتر روحانی در انتخابات سال ۹۲ بود و وعده های زیبا و فانتزی ایشان هنوز در حافظه افکار عمومی پاک نشده ، سه سال و اندی از عمر دولت دهم میگذرد و مردم جز بی برنامگی ،سردرگمی و چه کنم چه کنم از دولتمردان چیز دیگری را شاهد نبودند و اتفاقا اطرافیان جناب روحانی به این موضوع کاملا واقف اند و تنها راه حلشان هم برای جلوگیری از افتادن تشت هیچ دولت از بام ایجاد حاشیه و حمله به افراد و اشخاصی است که احساس میکنند در انتخابات آتی کشور تاثیر گذار خواهند بود.
در نهایت امیدواریم قوه قضایه با درایت و سعه صدر با این موضوع و اتهام زنی به امام جمعه محترم مشهد برخورد کند چرا که اگر اقدام موثری در این زمینه صورت نگیرد چه بسا حرمت شکنی نسبت به شخصیت های انقلابی مورد احترام جامعه به امری عادی و رائج مبدل شود
امیرحسین ساده – دبیر جامعه اسلامی دانشجویان دانشگاه منتظری مشهد

این مطلب بدون برچسب می باشد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *