آخرین اخبار
صالح‌پور در گفت‌وگو با فارس:

قوه قضائیه برای استیفای حقوق مردم عملکرد آخوندی را بررسی کند

دبیر سیاسی اتحادیه جامعه اسلامی دانشجویان گفت: قوه قضائیه باید برای استیفای حقوق حقه مردم در کم کاری‌ها، سوءمدیریت‌ها و هتاکی‌های آخوندی به اقشار مختلف مردم عملکرد وی را مورد بررسی قرار دهد.
اشتراک گذاری
02 آبان 1397
112 بازدید
کد مطلب : 637

سیدعلی صالح‌پور دبیر سیاسی اتحادیه جامعه اسلامی دانشجویان در گفت‌وگو با خبرنگار گروه دانشگاه خبرگزاری فارس، با اشاره به مدریت ضعیف آخوندی در دوران وزارتش گفت: خاطره کار شکنی‌ها و هتاکی‌های ایشان به مردم بی‌گناه حادثه قطار تبریز_ مشهد که خدا را شکر بیمه بوده‌اند و یا جامعه خبرنگاران که از برخوردهای بیادبانه ایشان بی نصیب نبوده اند! از یادها فراموش نخواهد شد.

وی  با شاره وعده تحویل مسکن مهر  به مردم در پایان سال۹۵ ، افزود: با گذشت دوسال از وعده داده شده گذشته و مردم در انتظار کلید تدبیر و امید هستند.

این فعال دانشجویی گفت: اینها با مسخره خواندن طرح مسکن مهر، طرح های ناکارآمدی چون مسکن اجتماعی را ارائه کردند که بی نتیجه بودن آن دلیل ناکارآمدی آن است.

وی افزود: در سال های گذشته با ناتوانی در مدیریت عرضه و تقاضای مسکن و وجود سفته بازی های در این حوزه شاهد افزایش قیمت مسکن توسط دلالان مسکن بودیم. امروز درحالی که ۲.۵۸ میلیون خانه خالی در کشور وجود دارد هنوز ۲۶ درصد خانوارهای کشور مستاجر بوده و صاحب خانه نیستند.

صالح‌پور افزود: اگر سیاست های حاکم بر اقتصاد مسکن کشور، سرمایه داری و لیبرالی نیست، پس چیست؟
کم کاری‌ها و سو مدیریت وزارت مسکن، راه و شهرسازی تنها به بخش مسکن ختم نمی شود و کارنامه عملکرد وی در نادیده گرفتن قشر خدوم و مستضعف روستایی کشور هم مشاهده می شود.

وی ادامه داد: وزیر مستعفی با حذف معاونت راه روستایی از وزارت خانه و کاهش ۵۰ درصدی بودجه را روستایی،خدمت به محرومان را در اولویت های بعدی خود قرار می دهد.

دبیر سیاسی اتحادیه جامعه اسلامی دانشجویان گفت: قوه قضاییه باید برای استیفای حقوق حقه مردم در کم کاری‌ها، سو مدیریت‌ها و هتاکی‌های آخوندی به اقشار مختلف مردم عملکرد وی را مورد بررسی قرار دهد تا امید مردم نسبت به اجرای قانون بیشتر شود.

وی گفت: بررسی پرونده عملکردی وزارت مسکن، راه و شهرسازی باید در دستور کار مجلس قرار گیرد تا با چشم و گوش بازتری به وزیر پیشنهادی اعتماد کنند.

این مطلب بدون برچسب می باشد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *