آخرین اخبار
دبیر جامعه اسلامی دانشجویان دانشگاه ولیعصر(عج) رفسنجان گفت:

لاریجانی شعارهای استکبارستیزانه خود را به عمل مبدل کند

مسئول سیاسی جامعه اسلامی دانشجوان دانشگاه ولیعصر(عج) رفسنجان با اشاره به تصویب روز برجام به عنوان روز تعامل و گفت‌‌وگو گفت: روز تعامل با دنیا مایه خفت شورای عالی انقلاب فرهنگی است.
اشتراک گذاری
10 آبان 1395
147 بازدید
کد مطلب : 18

به گزارش جادنیوز، نیک آئین، دبیر جامعه اسلامی دانشجویان دانشگاه ولیعصر(عج) رفسنجان، با اشاره به نامه انتقادآمیز تشکل های دانشجویی خطاب به لاریجانی، بیان داشت: طبق فرمایش رهبر معظم انقلاب مبنی بر اینکه مجلس در راس امور است، طبق همین فرمایشات مردم از مجلس بیشتر از دستگاه های دیگر برای تحقق عزت ملی و رسیدگی به مشکلات و تحقق جامعه متعالی اسلامی توقع دارند.

وی افزود: در این برهه از زمان که دشمن تمام عزم خود را جزم کرده و تمام قوای خود را به کارگرفته تا نظام اسلامی را از پای در آورد، چشمداشت امام و کسانی که به اسلام حق دارند و خواست ملت شهید پرور این است که در خط مقدم حق را ادا کنند و به مبارزه جدی با دشمن بپردازند؛ اما گاهی مشاهده می‌شود مجلس به مسامحه و احتیاط در مقابل دشمن برخورد می‌کنند و این وظیفه جناب لاریجانی است که در مقابل کاستی ها واکنش نشان دهد و در مقابل هر حرکتی که عزت ملی و اسلامی را به خطر می اندازد، با تمام توان ایستادگی کند.

این فعال دانشجویی تصریح کرد: از تمام نمایندگان ملت و صاحب منصبان امید می رود فرمایشات رهبری را بیش از پیش عملی سازند و کشور و ملت را از این گرفتاری‌ها بیرون آورند و آرمان های انقلاب را عملی سازند. 

 

نیک آئین خاطرنشان کرد: از جناب لاریجانی تقاضا داریم از جناح بازی ها تبری جسته و رسالت خود را که دفاع از حقوق ملت است به بهترین نحو به پیش ببرد و خود را دور از پازل دشمن نگه دارد.

وی گفت: امید می رود جناب لاریجانی شعارهای استکبارستیزانه خود را به عمل مبدل کند و با طرح های کلان اقتصادی-سیاسی که  باعث خدشه دار شدن عزت ملی و پس رفت ایران است، برخورد سطحی نکند؛ چرا که شریانات حیاتی و سربلندی کشور به این طرح ها وابسته است.

 

دبیر جامعه اسلامی دانشجویان ولیعصر(عج) رفسنجان تصریح کرد: جناب لاریجانی باید با استفاده از نظرهای کارشناسان و تریبون دادن به دلسوزان نظام از طرح ها و مصوبه هایی که استقلال کشور را به خطر می اندازند، جلوگیری کند و نگذارد عده ای سودجو منابع و عزت کشور را به یغما ببرند.

این مطلب بدون برچسب می باشد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *