آخرین اخبار
بیانیه مشترک بسیج دانشجویی و جامعه اسلامی دانشگاه صنعتي سهند تبريز؛

محکومیت حمایت انجمن اسلامی دانشجویان سهند تبریز از هتاکان به عاشورای حسینی(ع) در سال ۸۸

بسیج دانشجویی دانشگاه صنعتی سهند تبریز و جامعه اسلامی دانشجویان در محکومیت حمایت انجمن اسلامی دانشجویان دانشگاه از هتاکان به عاشورای حسینی(ع) سال ۸۸ بیانیه‌ای منتشر کرد.
اشتراک گذاری
19 آبان 1395
122 بازدید
کد مطلب : 92

به گزارش جادنیوز، به نقل از گروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو، بسیج دانشجویی دانشگاه صنعتی سهند تبریز و جامعه اسلامی دانشجویان در محکومیت حمایت انجمن اسلامی دانشجویان دانشگاه از هتاکان به عاشورای حسینی(ع) سال ۸۸ بیانیه ای منتشر کرد.

متن این بیانیه به شرح زیر است:

در سوگ محرم حسینی، فرصت مناسبی به انسان‌های پاک طینت روی می‌کند برای آنکه در دریای غم بزرگ قائم آل محمد(عج) درس‌های بس عظیم بگیرند و چه زیان‌کار و ناآزاده‌اند کسانی که در کنار درس نگرفتن از حماسه حسینی، حرمت اهل بیت و داغ جگر آل‌الله را درک نکرده و خون به دل امام عصر(عج)،رهبر فرزانه انقلاب و ملت غیور حسینی می‌کنند.

(اگر دین ندارید لااقل آزاده باشید.) این سخن گران‌بهای امام حسین(ع) زیبنده‌ی تمام محافل عاشورایی است. محافلی که هر ساله برای زنده‌نگه‌داشتن یاد و خاطره حماسه‌ای بی‌مانند که نهال اسلام را با خون، آب یاری کرد تا این بذر کاشته شده توسط رسول اکرم(ص) را به درختی محکم و استوار تبدیل کند و بذر یزیدیان که رو به سبز شدن بود را بخشکاند و نهال هویت اسلامی را بارور سازد.

 دانشجویان حسینی و انقلابی دانشگاه صنعتی سهند تبریز ضمن تسلیت این ایام به ساحت مقدس امام زمان(عج)، رهبری و ملت ایران به ویژه دانشجویان عزیز، اعلام می‌دارد که  ملت غیور اسلامی به ویژه دانشجویان حسینی این کشور از کربلا درس‌های بسیار گرفته‌اند، فی‌المثال آموخته‌اند گذشته انسان‌ها توجیه‌ای برای رفتار حال آنها نیست، چون می‌دانند راس مقدس فرزند پیامبر(ص) را کسی به روی نیزه فرستاد که بارها پیاده به زیارت کعبه رفته و روزی از سرداران جانباز مولا علی(ع) بوده است. این جملات ما را به یاد افرادی می‌اندازد که در سال ۸۸، فتنه به پا کردند و به عاشورای حسینی(ع) به بدترین وجه ممکن هتاکی کردند. کسانی که روزی از شناخته شده‌ها و خواص نظام مقدس جمهوری اسلامی بودند، کسانی که هتاکان به عاشورای حسینی(ع) در ۱۳۸۸/۱۰/۷ را خداجو خواندند.

حال پس از گذشت سالیان اندکی از آن اتفاق تلخ و شکسته شدن قلب مبارک امام عصر(عج)، انجمن اسلامی دانشجویان دانشگاه صنعتی سهند تبریز می‌خواهد به هرشکل ممکن، مانند انتشار پیام و نصب تصاویر افراد معلوم الحال در غرفه و نمایه این تشکل و همچنین فضای مجازی و گروه تلگرامی منتسب به این تشکل، چهره‌ی خبیث، کریه و پلید فتنه و فتنه‌گران را بزک کند و با پررویی تمام در مقام مدعی هم برآیند، اما جامعه اسلامی دانشجویان(نماینده بزرگترین تشکل دانشجویی کشور) و بسیج دانشجویی دانشگاه صنعتی سهند تبریز به نمایندگی از تمام دانشجویان حسینی دانشگاه به این تشکل یادآوری می‌کند که  حافظه تاریخی ملت ایران  وقایق تلخ و ناگوار سال۸۸ که با خباثت و نا نجیبی افراد مدعی به وقوع پیوست را هرگز فراموش نمی‌کند و هیچگاه به آن‌ها اجازه عرض اندام نمی‌دهد و آنها باید بپذیریند سران فتنه همچون یزیدها و ابن‌زیادها و ابن‌سعدها به زباله‌دان تاریخ پرتاب شد‌اند.

انتظار می‌رود ریاست محترم دانشگاه و معاونین ایشان به ویژه معاونت و مدیریت فرهنگی ،شورای محترم نظارت دانشگاه و حراست فعال دانشگاه همچون حماسه‌ای که مردم در ۹ دی در جواب هتاکان به ساحت حسینی(ع) به پاکردند، هوشیار و قاطع در پشتیبانی از ولایت و دفاع از حریم اهل بیت(ع) با افراد خاطی  برخورد کنند.دانشجویان حسینی خود نیز می‌توانند شور و شعور حسینی را به افراد خطاکار بیاموزند اما با وجود قانون و مجری آن در دانشگاه بدان دست نخواهند زد زیرا قانون و میزان می‌دانند و این است تفاوت میان آزاد اندیشان و مدعیان دروغین آزادی.

 والسلام على من اتبع الهدى

این مطلب بدون برچسب می باشد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *