آخرین اخبار
روابط عمومی اتحادیه جامعه اسلامی دانشجویان

مطالبات جنبش دانشجویی در خصوص توقف ” نظارت ها” و ” اجرای پروتکل الحاقی” را پیگیری می کنم.

نایب رئیس مجلس طی پیامی نامه دانشجویان به نمایندگان مجلس را پاسخ داد و گفت : مطالبات جنبش دانشجویی در خصوص توقف " نظارت ها" و " اجرای پروتکل الحاقی " را پیگیری می کنم .
اشتراک گذاری
11 آذر 1399
127 بازدید
کد مطلب : 1192
به گزارش روابط عمومی اتحادیه جامعه اسلامی دانشجویان به نقل از  خبرگزاری خانه ملت، سیدامیرحسین قاضی زاده‌هاشمی   نایب رئیس مجلس شورای اسلامی طی پیامی نامه دانشجویان به نمایندگان مجلس شورای اسلامی را پاسخ داد و نوشت: مطالبه در خصوص توقف «اجرای پروتکل الحاقی»، «ملاقات با دانشمندان» و «فعالیت دوربین‌های نصب شده آژانس» به درستی از سوی جنبش دانشجویی کشور مطرح شده است و به عنوان یکی از نمایندگان مردم در خانه ملت، مطالبات جنبش دانشجویی در خصوص توقف نظارت‌ها و اجرای پروتکل الحاقی را پیگیری خواهم کرد.
متن این پیام به شرح زیر است:
بسم الله الرحمن الرحیم
نامه بیش از ۶۰ دفتر اتحادیه جامعه اسلامی دانشجویان به همراه سایر تشکل‌های انقلابی خطاب به نمایندگان مجلس شورای اسلامی را دریافت کردم. مطالبه در خصوص توقف «اجرای پروتکل الحاقی»، «ملاقات با دانشمندان» و «فعالیت دوربین‌های نصب شده آژانس» به درستی از سوی جنبش دانشجویی کشور مطرح شده است.
آنچه دانشجویان در این نامه تاکید داشتند بر اساس نتایج اقدامات و ریل‌گذاری‌های دولت در زمینه مسائل هسته‌ای کشور در ۷ سال گذشته می‌باشد که دولتمردان پیش چشم ملت بزرگ ایران قرار داده‌اند.
به عنوان کسی که افتخار دارم در دوران دانشجویی خود در اتحادیه جامعه اسلامی دانشجویان فعالیت کنم، دغدغه‌های این جوانان انقلابی کاملاً برایم قابل درک است که چگونه با انگیزه‌های الهی دست به قلم می‌شوند و بدون هیچ‌گونه محافظه‌کاری از مسئولان کشور مطالبه می‌کنند؛ بر همین اساس به عنوان یکی از نمایندگان مردم در خانه ملت، مطالبات جنبش دانشجویی در خصوص توقف «نظارت‌ها» و «اجرای پروتکل الحاقی» را پیگیری خواهم کرد. / روابط عمومی اتحادیه جامعه اسلامی دانشجویان
پایان پیام

این مطلب بدون برچسب می باشد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *