آخرین اخبار
قلعه نوئی در گفتگو با دانشجو:

نامه خوئینی‌ها به دنبال تطهیر عملکرد ضعیف و سیاست‌گذاری‌های غلط اقتصادی دولت بوده است

دبیر سیاسی اتحادیه جامعه اسلامی دانشجویان گفت: نامه خوئینی‌ها بیشتر به دنبال تطهیر عملکرد ضعیف و سیاست‌گذاری‌های غلط اقتصادی دولت بوده است.
اشتراک گذاری
10 تیر 1399
143 بازدید
کد مطلب : 1108

قلعه نویی، دبیر سیاسی اتحادیه جامعه اسلامی دانشجویان، با اشاره به نامه اخیر دبیر کل مجمع روحانیون مبارز به رهبر معظم انقلاب گفت: طبق قانون اساسی مسئولیت اصلی کشور در بعد اجرایی بر عهده رئیس جمهور است و همچنین چند انتصاب مهم اقتصادی مثل انتصاب رئیس بانک مرکزی و انتصاب رئیس سازمان برنامه و بودجه با حکم رئیس جمهور صورت می‌گیرد و آقای خوئینی‌ها به عنوان یکی از افراد تاثیرگذار در تدوین قانون اساسی به خوبی از قانون مطلع است و اگر هم قانون را به یاد نمی‌آورد باید یک بار دیگر آن را مرور کند.

وی افزود: آقای خوئینی‌ها در نامه خود به رهبر معظم انقلاب بحث مشکلات اقتصادی اشاره کرده اند و این در حالی است که باید این نامه را به آقای روحانی که رئیس قوه مجریه کشور است می‌نوشتند، چون مشکلات اقتصادی کشور نتیجه عملکرد دولت تدبیر امید و دیگر دولت‌هایی است که مورد حمایت آقای خوئینی‌ها بوده اند. آقای خوئینی‌ها باید از روحانی بپرسد که چرا در زمان او قیمت سکه و دلار چند برابر شده و اوست که باید پاسخگوی عملکرد اقتصادی و این همه ولنگاری در حوزه اقتصادی باشد و نه شخص دیگری.

قلعه نوئی با بیان اینکه آقای خوئینی‌ها باید متوجه باشند که در این سال‌ها دولت تدبیر و امید چه بلا‌هایی بر سر زندگی و معیشت مردم آورده و چگونه با سیاست‌های اشتباه اقتصادی خود دارایی‌های مردم را به یک سوم کاهش داده با این وجود متولیان دستگاه اقتصادی باید پاسخگوی او باشند، تصریح کرد: نامه خوئینی‌ها بیشتر جنبه انتخاباتی داشته و برای فرار رو به جلو از این همه مشکلات و این همه سیاست گذاری‌های نادرست دولت تدبیر و امید نوشته شده است و چون در سال‌های پایانی دولت قرار داریم بالاخره افرادی مانند آقای خوئینی‌ها باید مشکلات را به گردن افراد دیگری بیندازند و خود را تطهیر کنند پس این نامه بیشتر به دنبال تطهیر عملکرد ضعیف و اشتباه و سیاست گذاری غلط دولت بود.

دبیر سیاسی اتحادیه جامعه اسلامی دانشجویان با اشاره به اینکه نامه خوئینی‌ها به رهبر معظم انقلاب بیشتر یک نامه انتخاباتی برای تبری جستن در جهت تطهیر عملکرد ضعیف و ریل گذاری‌ها و سیاست گذاری‌های اشتباه دولت در حوزه اقتصادی بود، گفت: هدف خوئینی‌ها از نوشتن نامه به رهبر معظم انقلاب این بوده که می‌خواسته عملکرد ضعیف و بسیار منفعلانه دولت تدبیر و امید را در حوزه‌های اقتصادی، آموزشی و دیپلماسی منفعلانه به پای نظام بگذارد. به هر روی آقای خوئینی‌ها باید یک بار دیگر به قانون اساسی رجوع کند تا متوجه شود که مسئولیت تمام این مشکلات برعهده قوه مجریه است و البته رئیس قوه مجریه هم از دوستان آقای خوئینی‌ها بوده و با حمایت این جریان رای آورده است.

قلعه نوئی با بیان اینکه مردم می‌دانند مقصر اصلی و سرمنشاء گرانی‌ها کدام دولت بوده، اما خوئینی‌ها در نامه خود به دنبال تطهیر دولت بوده و می‌خواسته این دولت را به عنوان منجی مشکلات اقتصادی و معیشتی مطرح کند، افزود: با شیوع ویروس کرونا اکثر کشور‌های جهان که در حوزه اقتصادی سرآمد بودند با مشکلات زیادی روبرو شدند با این وجود اگر می‌بینیم که نظام پابرجاست به لطف رهبر معظم انقلاب و نگاه ایشان به جوانان بوده است.

اتحادیه جامعه اسلامی دانشجویان
واحد روابط عمومی

این مطلب بدون برچسب می باشد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *