آخرین اخبار

پایان دوره مطالعاتی «بَیّنات»اتحادیه جامعه اسلامی دانشجویان

آزمون دوره مطالعاتی تبیینی- تحلیلی «بَیّنات» واحد سیاسی اتحادیه جامعه اسلامی دانشجویان برگزار شد و این دوره به پایان رسید.
اشتراک گذاری
14 مرداد 1399
121 بازدید
کد مطلب : 1133

امیرمحمد ربانی دبیر اجرایی دوره بَیّنات، گفت: دوره مطالعاتی تبیینی- تحلیلی بَیّنات که به همت واحد سیاسی اتحادیه جامعه اسلامی دانشجویان در راستای افزایش بینش و معرفت سیاسی  اعضای دفاتر جامعه اسلامی دانشجویان سراسر کشور آغاز شده بود با برگزاری آزمون پایان دوره خاتمه یافت.

وی ادامه داد: این دوره با محوریت جریان شناسی سیاسی، تحلیل سیاسی و موضع گیری سیاسی برگزار شد.

ربانی گفت: به جهت اهتمامی که در بین عناصر مومن و دغدغه مند جریان دانشجویی انقلابی نسبت به شناخت تاریخ سیاسی کشور و اصول صحیح تحلیل سیاسی وجود دارد، بحمدلله از این دوره تبیینی-تحلیلی که با هدف اعتلای سطح بینش و بصیرت سیاسی شرکت کنندگان برگزار گردید، استقبال بسیار خوب و کم نظیری از سوی دفاتر صورت گرفت.

وی تصریح کرد: با پایان یافتن آزمون و مشخص شدن نتایج خانم‌ها فاطمه رحیمی از دفتر علوم پزشکی شیراز و فائزه غلامی از دفتر علوم پزشکی بیرجند و آقایان محمد هادی و مجید رحیمی دلیگانی از دفتر اصفهان، یوسف عباس زاده از دفتر دانشگاه فردوسی، احمد رضا حاتمی، میثم برسو و عبدالله رئیسی از دفتر سیرجان موفق شدند بیشترین امتیاز را نسبت به سایرین کسب کنند و به عنوان نفرات برتر طرح مطالعاتی بینات انتخاب شوند.

ربانی گفت: ان شاءالله بزودی با اهداء جوایز نفیسی از طرف اتحادیه جامعه اسلامی از نفرات برتر تقدیر به عمل خواهد آمد. در ضمن به شرکت کنندگانی که موفق به کسب حد نصاب نمره در آزمون شدند گواهی پایان دوره اعطاء خواهد شد.

اتحادیه جامعه اسلامی دانشجویان

واحد روابط عمومی

این مطلب بدون برچسب می باشد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *