آخرین اخبار
دبیر جامعه اسلامی دانشجویان دانشگاه کاشان:

کسانی که با توهین تشکل‌های انقلابی دیگر را مورد هجمه قرار می‌دهند، نفوذی‌های دشمن هستند

دبیر جامعه اسلامی دانشجویان دانشگاه کاشان گفت: کسانی که با تهمت و توهین تشکل‌های انقلابی دیگر را مورد هجمه قرار می‌دهند، تنها نفوذی‌های دشمن هستند و هیچ بویی از ولایت‌مداری نبرده‌اند.
اشتراک گذاری
19 آبان 1395
130 بازدید
کد مطلب : 96

به گزارش جادنیوز، چگونیان در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری دانشجو، در آخرین دیدار رهبر معظم انقلاب با دانشجویان و تشکل های انقلابی، یکی از فرامین ایشان به تشکل ها، هم افزایی بین تشکل ها بود. مطمئنا نکته مهمی است که تشکل های هم فکر، اختلافات جزیی را کنار بگذارند و در مواقعی در کنار هم صف آرایی کنند و چشم دشمنان را کور کنند که دشمن طاقت اتحاد ندارد.

وی افزود: تشکل های دانشجویی باید سری به خود بزنند و ببینند چه میزان در جهت وحدت گام برداشتند، چه میزان برای آن هزینه داده اند. گاهی تشکل ها نه تنها در راستای وحدت عمل نمی کنند، بلکه با اقدامات نا آگاهانه خود، آب در آسیاب دشمن می ریزند و شکاف بین تشکل ها را عمق می بخشند! مگر خیانت چیست؟ مگر جز این است که رهبر انقلاب تشکل ها را امر به وحدت کرده اند؟ مطمئنا کسانی که با تهمت و توهین تشکل های انقلابی دیگر را مورد هجمه قرار می دهند، تنها نفوذی های دشمن هستند و هیچ بویی از ولایت مداری نبرده اند.

دبیر جامعه اسلامی دانشجویان دانشگاه کاشان تصریح کرد: گاهی نفوذی های دشمن، حتی خودشان هم اطلاعی از نفوذی بودنشان ندارند؛ زیرا دشمن در ذهن آنها نفوذ کرده است.

چگونیان گفت: کسانی که در پازل دشمن قدم می گذارند و با نقشه های حکیمانه خودشان، قصد منزوی کردن تشکلی را دارند، آگاه باشند که العاقبه للمتقین؛ امیدوارم خداوند همه ما را هدایت کند و بتوانیم نقش مثبتی در جمهوری اسلامی ایفا کنیم.

این مطلب بدون برچسب می باشد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *