آخرین اخبار
جامعه اسلامی دانشجویان در نامه‌ای مطرح کرد:

آماده برگزاری مناظره صالحی امیری با قاضی زاده هاشمی هستیم

اتحادیه جامعه اسلامی دانشجویان با صدور اطلاعیه‌ای آمادگی خود را برای برگزاری مناظره رئیس کمیته ملی المپیک با احسان قاضی زاده هاشمی پیرامون بازنشستگی رئیس فدراسیون فوتبال اعلام کرد.
اشتراک گذاری
03 آذر 1397
111 بازدید
کد مطلب : 693

به گزارش گروه سیاسی خبرگزاری فارس، اتحادیه جامعه اسلامی دانشجویان در نامه‌ای خطاب به صالحی امیری رئیس کمیته ملی المپیک، به مسئله بازنشستگی رئیس فعلی فدراسیون فوتبال طبق قانون منع به کارگیری بازنشستگان پرداخت.

متن این نامه به شرح ذیل است:

بنا به فرموده مقام معظم رهبری جوان در هر جامعه و کشوری،محور حرکت است.مدت هاست که کارشناسان به پیر بودن بدنه مدیریتی کشور اشاره می‌کنند و به کارگیری جوانان متعهد و متخصص را گامی رو به جلو به سمت تحقق ((دولت اسلامی _جامعه اسلامی)) می دانند. تجربه ثابت کرده که هر زمان جوان مومن انقلابی وارد کار شود بن بست ها شکسته و امور به بهترین نحو سامان یافته است. از جمله قوانینی که می‌تواند باعث ایجاد نشاط انقلابی و هدفمندتر و سریع‌تر شدن حرکت به سمت آرمان‌ها شود، قانون منع به‌کارگیری بازنشستگان است.

قانون منع به کارگیری بازنشستگانی که قرار بود به عاملی برای تزریق خون تازه در کالبد پیر و خسته مدیریتی کشور باشد با شکل گیری استثناهای مختلف در این قانون از جانب عده ای،عملا به عنصری برای فریب افکار عمومی تبدیل شده است و با توجه به وضع ایجاد شده به زودی وجود این قانون با عدم وجودش عملا تفاوتی در بدنه مدیریتی کشور ایجاد نخواهد کرد.اتحادیه جامعه اسلامی دانشجویان این گونه اقدامات و استثنا های اعمال شده از طرف جریان های مختلف سیاسی را انحرافی بزرگ در هدف این قانون دانسته و مخالفت آشکار خود را با شکل گیری این گونه استثنائات به بهانه های مختلف را اعلام می دارد.

با توجه به اظهار نظر های انجام شده توسط شما پیرامون صحبت های اخیر آقای قاضی زاده هاشمی و نیز سرانجام اقای تاج در فدراسیون فوتبال و نیز با توجه به اعلام آمادگی آقای سید احسان قاضی زاده هاشمی، نماینده محترم مجلس شورای اسلامی جهت برگزاری مناظره با شما، اتحادیه جامعه اسلامی دانشجویان به عنوان بزرگترین تشکل دانشجویی، آمادگی خود را جهت برگزاری مناظره در محل یکی از دفاتر۸۰ گانه جامعه اسلامی دانشجویان واقع در دانشگاه های سراسر کشور، بر اساس انتخاب شما ، اعلام می‌دارد. لازم به ذکر است که جهت از بین رفتن بهانه های مختلف، منتظر اعلام تاریخ و ساعت برگزاری مناظره از جانب شما هستیم.

روابط عمومی

اتحادیه جامعه اسلامی دانشجویان

این مطلب بدون برچسب می باشد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *