آخرین اخبار
درخواست دبیرکل اتحادیه جامعه اسلامی دانشجویان از وزیر کشور:

استانداران و معاونان سیاسی آنها از برخورد‌های گاز انبری با برنامه‌های دانشجویان انقلابی پرهیز کنند

دبیرکل اتحادیه جامعه اسلامی دانشجویان در نامه‌ای به وزیرکشور نوشت: از شما می‌خواهیم تا دستور دهید استانداران و معاونان سیاسی آنها در سال پایانی دولت یازدهم از برخورد‌های گاز انبری با برنامه‌های دانشجویان انقلابی پرهیز کنند.
اشتراک گذاری
07 آبان 1395
162 بازدید
کد مطلب : 9

به گزارش جادنیوز به نقل از خبرگزاری فارس، متین منتظمی دبیرکل اتحادیه جامعه اسلامی دانشجویان در نامه‌ای به رحمانی فضلی وزیرکشور نوشت: از شما می‌خواهیم تا دستور دهید استانداران و معاونان سیاسی آنها در سال پایانی دولت یازدهم از برخورد‌های گاز انبری با برنامه‌های دانشجویان انقلابی پرهیز کنند.

در ابتدای این نامه آمده است: ضمن آرزوی توفیق به خدمتگزاران نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران و پیشرفت روز افزون حضرتعالی، احتراما به استحضار می‌رساند در سال گذشته تحصیلی برخی از معاونان سیاسی استانداران دولت در برنامه‌های برگزار شده تشکل‌های دانشگاهی باعث لغو شدن برنامه‌های تشکل‌های انقلابی به بهانه سخنرانی انتقادی آنان شده‌اند. البته گفتنی است این قضیه در روز ۱۳ آبان و ۱۶ آذر و حوالی آنها بیش از پیش به عینه مشهود است.

منتظمی در ادامه این نامه تاکید کرده است: اکنون نیز با آغاز سال تحصیلی برخی برنامه‌های دانشگاه‌های کشور نیز به بهانه استعلام از استانداری لغو شده‌اند و این حرکت هیچ معنایی جز تخطی به حقوق قانونی تشکل‌های دانشجویی انقلابی ندارد و نشان از ظرفیت کم نمایندگان دولت در مواجهه با نقد و بررسی مدبرانه دارد. با این همه در این قضیه وزارت علوم و رؤسای دانشگاه‌ها نیز بی تقصیر نیستند چرا که طبق هیچ بند و ماده و آئین نامه‌ای استانداری‌ها حق دخالت در برنامه‌های دانشجویی نداشته و ندارد و این به معنای ضعف عملکرد دانشگاه‌ها در قبال نفوذ و دخالت استانداری‌ها در برنامه‌های دانشجویی به ویژه تشکل‌های انقلابی است.

دبیرکل اتحادیه جامعه اسلامی دانشجویان در این نامه آورده است: از آنجایی که رهبر معظم انقلاب امام خامنه‌ای (مد ظله العالی) بارها و بارها نسبت به حمایت از تشکل‌های انقلابی تاکید کرده‌اند لذا از حضرتعالی استدعا داریم در رابطه با این قضیه به صراحت ورود کرده و اجازه دخل و تصرف‌های سلیقه‌ای دولت در برنامه‌های دانشگاهی استان‌ها را ندهید.

منتظمی در این نامه از وزیر کشور درخواست کرد: مستدعی است دستور فرمائید استانداران و معاونان سیاسی آنها در سال پایانی دولت یازدهم از برخورد‌های گاز انبری با برنامه‌های دانشجویان انقلابی پرهیز کنند،

وی در پایان این نامه خطاب به رحمانی‌فضلی آورده است: پیشاپیش از حسن توجه شما به تشکل‌های انقلابی کمال تشکر را دارم.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *